BiGay'in Oltasına Takılanlar (VI)

24 Ekim 2012 Çarşamba 28 yorum
Merhaba sevgili blogdaşlarım, geydaşlarım, gey dostu bayan okuyucular ve bilumum okuyan çift çift gözler... Güncelleme yapma vakti geldi de geçiyor eminim.. Dışarıda yağmur yağmaya başladı artık. İzmir'de sonbahara merhaba diyen illerimiz arasında.. O zaman güncellemelere geçelim...

Bugün malum arife olduğundan ben de biraz vücudumu bayrama amade etme çalışmalarına girdim.. Biyolojik saatime göre uyanma teşebbüsümde tam başarıyı yakaladım.. Muhteşem bir kahvaltı ile günü ortalarken tekrardan uzanma isteğime ayak diretmeden kendimi pek sevgili battaniyemin altında buldum.. Huzur ve yağmur damlası dolu bir uyku çekerken kendimi bir sinide yenmeye hazır baklava kadar mutlu hissediyordum.. Peki rüyamda ne gördüm dersiniz.. Tabii ki Bi'adam'ı gördüm. Kendileri bana misafirliğe geliyor.. Eee onun gibi kendi şahsına münhasır bir insanı evinde misafir edebilmek herkese nasip olmaz, ne mutluyum ne mutluyum bir bilseniz..

Kendisi geldiği gibi çok uykusu olduğunu söylüyor, ben de diyorum ki gel dizim de uyu.. Sonra uzanıyor, başlıyor uyumaya, bende onun saçlarını okşuyorum filan böyle saatlerce ona bakacağım ama yoruluyorum otur otur, beni tanıyanlar bilir evimde koltuk yoktur, çünkü oturma davranışı bana ters.. Bende yanına uzanıyorum, sarılıyoruz birbirimize öylece uyuyakalıyoruz.. Ay çok huzurlu, sanırım Bi'adama sarılıp uyumayı özlemişim ben heheheh

Neyse bu arada tüm bunlar benim babaannemin evinde geçiyor. Ve ev çok kalabalık. Sonuç gözlerimi bir açıyorum ki herkes bizi izliyor, bu arada babaannemin evinde oda filan yok direkt evin ortasında yatıyoruz gibi saçma durumları anlatmak bile istemiyorum.. Neyse sonra uyanıyor Bi'adamcığım ve yemeğe geçiyoruz. Bu arada babamın halası filan onu da çok seviyor, aynı beni sevdiği gibi.. Yok bu kadında kesin gey dostu bir  ruh var ya neyse.. Hiç göremediğim kadar kalabalık bir sofraya oturuyoruz, bir yandan da Bi'adama mahcup oluyorum çünkü o kadar evim var filan diyorum adamı kendi evimde değil babaannemde ağırlıyorum.. Neyse sonra mutlu bir şekilde uyanıyorum ve yine yağmur ve yine sevgilim yok... Neyse!!
***

Bir doğum günü atlattım ki sürprizler üstüne sürpriz doluydu.. Kendi doğum günümü anlatmayacağım tabii, sevgilimi anlatayım ben size. Çünkü benden 4 gün sonra onun da doğum günü vardı. O bana güzel bir doğum günü geçirtebilmek için çok çaba harcamıştı.. Ama onun düşünemediği sebeplerden ötürü bu doğum gününü ben pek göremedim. Ama düşünmesi bile beni çok mutlu etti. Benim sürprizlere kafa yoracak zamanım olmadığından bir gün de hazırladığım sürpriz ile kendisini mutlu etmeyi amaçlamıştım... Kendisi sanırım ilk defa Alsancak Sevinç Pastahanesinde doğum günü kutladı.. Ayrıca oraya tamamen başka bir amaçla geldi, benim orada olacağımı bilmiyordu, bir anda kendisini bir kutlamanın içinde bulması oldukça hoş oldu.. Gündüz vakti olduğundan bir ben bir de o vardı; ama sağ olsun müşteriler bizi hiç yalnız bırakmadılar, gerek alkışlar gerekse laf atarak ne kadar kalabalık olduğumuzu hissettirdiler. Kendisine bir sürpriz nasıl yapılırmış onun örneğini de vermiş oldum hehehe

Pastahanede ki diğer müşteriler nereden bilsinler bizim sevgili olduğumuzu, beni vefakar ve hassasiyeti kuvvetli bir arkadaş sanarak her biri ayrı ayrı teşekkür etti. Senin gibi arkadaş bu devirde zor bulunur oğlum diyen bir teyzeye bile tanık oldum.. Yani hayat yine bana gülüyordu.. Sevgilimin de yüzü gülüyordu.. Demek ki aklım çalışıyordu...
***

Ben ise turkuaz rengi Lamy dolma kalemime yine turkuaz rengi mürekkep alabilmenin sevinci içindeydim.. Bugün  uyumak dışında bir de kalemimle el yazım arasında ki özlemi giderdim.. Size bir örnek sunayım..


***

Bu arada geçen hafta yine bir İstanbul ziyaretiyle sanki kendime geldim.. Sanırım ben çaktırmadan çaktırmadan İstanbul tutkunu olmuşum.. Hayat sanki orada akıyormuş gibi bir hisse kapılmışım.. Pistis ile buluşacaktık ama kendisi beni ekmeyi tercih etti. Aslında ben böyle şeylere çok takılmam ama sen gel, hadi gel de görüşelim, ölüyorum senin özleminden deyip deyip geldiğim ilk anda ekilmek bu kız hangi kafada yaşıyor diye sorgulamama neden olmadı değil.. Ben ona güvenip gece 2 ye otobüs bileti alayım o bir dk bile yanıma uğramasın.. Hem de aramızda 50-100 metre olmasına rağmen.. Ama kendisine ne kırgınım ne de sitemkar. Olur böyle şeyler hepimiz insanız diyorum..

İstanbul'a gittiğimde taaa evinden kalkıp yanıma gelen ve beni çok hoş bir kafeye götüren Petrick'e ise ayrıca teşekkür ederim.. Bir de haber vermediğim için görüşemediğimiz Umayin ve Enstitü Müdürüm çok sitem ettiler ee kendilerinden de özür dilerim.. İnşallah bir daha ki gelişimde...

Bu arada İstanbul'un kokusu hiç değişmemiş, ama ben değişmişim, o sokakları dolaşırken tuttuğum eli özlemişim sanki. İnsan huzurlu bir ilişkiyi kolay kolay bitiremiyormuş onu fark ettim. Zor oldu İstanbul'a yalnız gitmek, beraber gezdiğimiz yerlerden geçmek... Neyse hayat akıyor ve biz bir yerlerden tutunuyoruz işte... Herkes mutlu olsun diyelim...
***

BoMBa HaBeR


Kardeşime açıldım.. Hem de mesajlaşırken, sana bir şey söylemek istiyorum dedim, hadi söyle dedi. Çok özel ve senin bilmeni istiyorum dedim. Sonra "Ben bir eş cinselim, yani erkeklerden hoşlanıyorum, bir kadınla ilişki kurmam, evlenmem neredeyse imkansız, bir dönem bunu denedim, kendimi zorladım biliyorsun, ama iyi ki o benden ayrılmış, ondan ayrıldıktan sonra kendimi açıkça kabul etmek zorunda kaldım." mesajıyla kendimi ona açtım..

Bayramınızın bu dünyaya adalet getirmesi dileğiyle kutluyorum, öpüyorum hepinizi...  



28 yorum :

  • Gay Panda dedi ki...

    vay bigayım valla güzel güzel yazmışsın okurken pek bi huzurlandım. huzur dolu yazıyosun olum valla bak okuyana huzur veriyo ;) bu arada rüyayı hayra yoralım dicem de neye yorsam bilemedim :P doğum gününün daha detaylarını anlatırsın deme? he evet mi?? oleeeys :D bu arada kardeşinin ne dediğini merak ettim cevap olarak. umarım iyi karşılamıştır ;) özlendin özlettin :*

  • Kelimelere Sadakat Enstitüsü dedi ki...

    Allah sen bebeğim Türkiyenin iç boçlarını sana mı yıktılar yoksa bu nasıl cümle :Benim sürprizlere kafa yoracak zamanım olmadığından.Kardeşine açılmana sevindim.İyi karşılamıştır umarım.Ben hiçbir zaman abime söyleyemeyeceğim malesef.Kendine iyi davran seviliyorsun.İyi bayramlar :)

  • BiGay dedi ki...

    Pandacığımmm vallahi bir zamanlar tüm yazılarıma ilk yorumu sen yazardın, bir an maziye döndüm yani ilk senin yorumunu görünce... Ben de hem yazıyorum hem de millet neden okusun ki bunları diyorum, demek ki senin gibi okuyup huzur bulanlar var.. Vallahi bundan daha iyi övülemez bir insan.. Ehh gözlerinden öpüyorum pandacağım..


    Bu arada sorduğun soruların cevabını kapsayan bir yazı daha yazarım tabii yeter ki sen iste ;)

  • BiGay dedi ki...

    Enstitü Müdürüm gerçekten öyle yoğun çalışıyorum ki sevgilime sorabilirsin. O bire bir buna şahit oluyor.. İşten başımı kaldırsam annemin ve babamın istekleri başımı sarıyor.. Bu arada babaannemin sürekli bana hiç gelmiyorsun sitemlerini filan rüyamda bile görüyorum işte daha ne olsun :)

    Neyse sen de bir gün beni aradın ve hiç konuşamadık ve daha sonra sana dönemedim biliyorsun.. Mahcubum..

    PEK HOŞ VE TATLI BİR BAYRAM DİLİYORUM.

  • BiGay dedi ki...

    Ev Oğlancığım o el yazımla sana mektuplar yazsam seni mutlu eder miyim acaba?

    Sonra sürprizler yapsam ne dersin heaheahea..

    Bu aralar seni çok üzgün düşünüyorum nedense, bir mutlu etme çabam var? Ne yapsam ne yapsam :)

  • pistisvejanus dedi ki...

    aşkımm kıyamam bildiğin ağzıma sıççtın haklısın ama keyfimden gelmemzlik yapmadım biliyorsun proje götürmem gerekiyordu patron son dakikada bana kakaladı:(:(:( seni seviyorumm

  • Canka Kuir dedi ki...

    Kardeşinin ne tepki verdiğini bilmiyorum ama, gördüğüm kadarıyla gayet aklı selim, tatlı bir kardeşin vardı; eminim sana destek olur, hatta bu seneki onu yürüyüşüne birlikte katılırsınız belki de, kim bilir? :)

  • Bir Gay dedi ki...

    1) Dışarı da, rüyam da, babaannem de, ilk an da sözcüklerini yazarken "de" ekini ayrı yazmanın özel bir nedeni var mı?
    (Bana takıntılısın deme, farkındaysan "ki" eklerinden hiç bahsetmedim bile :))

    2) El yazına bayıldım.
    (Sesinden bir şiir duyamadık, Bari el yazınla yaz ;))

    3) Kardeşinin tepkisi ne oldu? (Çok merak ettim.)

    4)Bayramın kutlu olsun ;)

  • BiGay dedi ki...

    Pistisciğim ben unuttum gitti, buraya yazmamın sebebi ise seni ne kadar çok sevdiğimi bilmen içindi sanırım. Yoksa bir başkası olsa inan hiç umurumda olmazdı..

    Yakin zamanda seni görmek için gelmek istiyorum ya bakalım ;)

  • BiGay dedi ki...

    Cankacığım sen ne kadar da Onur Yürüyüşü temalı bir hayat yaşıyorsun böyle :) Evet sen kardeşimle tanışmış birisi olduğundan gelen cevabı az çok tahmin etmişsin..

    Bu arada senin de buloğunda bu onur yürüyüşüne katılma hikayeni dinlemek isteriz, anlatmalısın bence... Örnek teşkil ediyorsun çünkü.

  • BiGay dedi ki...

    Bir Gayciğim ben aslında de ve ki eklerinin kullanımı kurallarını gerçekten iyi biliyorum ama nedense kullanmaya gelince hep sınıfta kalıyorum. Çok haklısın. Ben ilk başlarda tüm ekleri ayrı yazma hastalığına kapıldım.. Bu hastalığın izleridir bunlar. Yeni yeni birleşik yazdığım ki ve de ler oluyor.. O derece saçma bir hastalığım var. Amaçsızca ayrı yazıyorum :(

    2. Bu sırf fotoğrafını çekmek için yazdığım yazım, aslında daha özgün yazmak istiyorum ama üstüne çalışmam lazım.. Sevmene bayıldım. Bundan sonra dolma kalemimle başka örnekler de sunarım inşallah.

    3. Kardeşimin ne dediğini özellikle yazmadım çünkü tam olarak oturup konuşamadık, ama bu akşam konuştum en yakın zamanda bu konuya devam edip yazacağım.. Kısaca olumlu tepki verdi diyelim.

  • BiGay dedi ki...

    Kaldırımcığım bugünlerde amacına en kısa yoldan ulaşma derdindesin.. Ama unutma ki pasta kremasız, olaylar detaysız hoş olmaz değil mi?

    Cevabı oldukça olumluydu. Daha geniş geniş anlatmak için burada yer vermedim ;)

  • fatih amorf dedi ki...

    bilinçaltına sağlık o nasıl rüyadır öyle...İzmir insanlarının sevdiğim tavırlarından biridir. her an tonton teyzeler tarafından pohpohlanma potansiyeli olan bir şehir :) ve pasta özendiriciliğini hala koruyor...


    bu arada sadece -da/-de yazımında değil kelime yazımında da hatalar var.. (bkz. arife>arefe :D)

  • BiGay dedi ki...

    Amorfcuğum bu sefer sen yanılıyorsun ne yazık ki. Çünkü arife kelimesini yazmadan önce özellikle araştırdım.. Arapça kökenli bir kelime olup aslı "arefe"dir ama Türkçesi "arife" olarak kullanılmaktadır. Ben TDK nın yalancısıyım..

    Başka hatalı bir kelime varsa onu da söyleyin hem öğrenelim hem de yanlışlarımızı düzeltelim.. Teşekkür ederim dikkatin için.

  • Bir Gay dedi ki...

    Sevgili Amorf, bu sefer Bigay haklı :)

    Dilimizde pek bilinmese de 'Lügat-i fasih' denen bir olay var.
    Kısaca, bir sözcüğün yanlış kullanımı halk arasında öylesine yaygınlaşır ki artık düzeltme yapma gereği duyulmaz, doğrusunun o olduğu kabul edilerek sözlüklere bile geçer.
    'Arife' de bu sözcüklerden biri ;)


    Bu arada konuyla ilgisi yok ama, seçtiğin müzikler harika. Çoğu zaman bilgisayarda bir şeylerle uğraşırken sekmelerden birinde senin blogunu açık tutuyorum. Hem mp3 playerla uğraşmaktan daha kolay, hem de daha zevkli ;)

  • fatih amorf dedi ki...

    Sevgili Bir ve Bigay :D

    dediğiniz gibi tdk'dan baktığımda sizin dediğinizin doğrulupunu farkettim. ama Bir gay dediğin gibi bu tarz galat- meşhur kelimelerin tekrarlanmalarla yanlışlarının meşhurlaşmasından dolayı sözlüklerimiz de yanlış olmalarına rağmen kelimeleri böyle almışlardır dizinlerine...

    ben nerede okuduğumu hatırlamasam da arife kelimesinin orijinalinin ve doğru olanının afere olduğunu bildiğim için nerede arife görsem bana yanlış geliyor. (tdk'yı takmayan burun hareketi :D) keza bu meşhur yanlış kelimeler, arapçadan gelen özellikle çokluk kelimelerinde fazlaca kullanılıyor.

    misal evrak ve evliya. bunlar zaten çokluk vazifesindeler, tekrardan -lar/-ler ekleriyle çoğaltılmaya ihtiyaç yoktur ama konuşma dilinindeki fazlaca kullanımdan bu gözardı edilmek zorunda kalınmış. aynı durumun çaydan kelimesinin başına da gelmiş hepimiz çaydanlık olarak biliriz kelimeyi, fakat -dan eki zaten -lık/-lik görevindedir. türkçeye çeviridğimizde çaylıklık diye abes bir durum ortaya çıkıyor. ama doğrusu çaydanlık ve sözlükte geçen hali de bu şekildedir ki yapçak hiçbir şey yok. sadece kişisel hassasiyet gerektiren kelimeler hepsi o kadar.


    ne çok konuştum yahuu... ama siz anladınız durumu ;) iki şekilde de kullanılabilir. kullanım frekansı olarak tabiki siz dediğinizde haklısınız...

  • Bir Gay dedi ki...

    Kısaca "Galat-ı meşhur lügat-i fasihden evladır" demeye çalışıyorsun yani..
    E biz de onu anlatmaya çalışıyoruz işte :)))

  • BiGay dedi ki...

    Sevgili Amorf ve Bir Gayciğim vallahi sizin yorumlarınızı alt alta okuyunca kendimi bir kültürlenme sürecinde buldum teşekkür ederim...

    Artı
    Bir Gayciğim müzik konusunda benim gibi davranıyor olman beni ayrıca çok sevindirdi.. Açıkçası buraya eklediğim şarkılar hani bir yerde dursun, kolaylıkla ulaşayım hemen çalsın dediğim şarkılar.. Eğer senin de şu şarkı da olmalı ama dediğin şarkı olursa link gönder onu de ekleyeyim ki zengin bir listemiz olsun :)

  • Bir Gay dedi ki...

    o zaman istek şarkımız geliyorrrrr:
    Ajdar - Şahdamar :))
    Tamam tamam, rezil bi espiri oldu kabul ediyorum :))

    Ama bi evanescence olsa fena olmazdı.
    My immortal sevmeyen var mıdır bilmiyorum.
    Her dinlediğimde beni benden alıp başka bir yerlere götürür bu şarkı..

    Dinlemek için Tıklayınız

  • fatih amorf dedi ki...

    aaa burdan istek yapabiliyir miyik :))

    o zaman evanescence demişken ben de beni ıssız notalarının ücra köşelerinde gezdiren bir şarkıyı talep ediyorum.. Lithium plsss ;)

  • Ekin Türe dedi ki...

    bigay paşam sen ne yaptın ? yahu ne güzel sakin sakin yazıyı okuyorudum ki doğum günü olayın çook hoşuma gitti :) ayrıca yazdığı yazıdaki sözüde beğendim :) tam okuyorum bomba haber diyince kalbim daha hızlı attı heleki okuyunca ağzım açık bakındım öylece kız kardeşinin cevabı ne olduu pekii ??

  • umayin dedi ki...

    bigayciğim benim harika bir yazı olmuş vee ilk kez bu kadar uzun bir yazıyı sıkılmadan üstüne üstün bi heycanla okudum :)

  • BiGay dedi ki...

    @Umayinciğim sanırım sen parça parça kısa yazıları seviyorsun.. bundan sonra ki yazım da sanırım böyle parça parça olacak.. O yazıya da beklerim


    hahaha davete gel heheh

  • BiGay dedi ki...

    @pek değerli keçiciğim biz senin gibi yeni denizler de değil de kendi yağımızda yüzüyoruz işte..

    o metin bir Hitit Duasından alıntıdır. aslında yazı da belirtmedim ama sadece yazı bana ait. Dua da ayrıca güzel tabii..

    Neyse sen bir ara buralara uğrasan da görüşsek artık ;)

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB