Gergedan Bayramı

1 Kasım 2012 Perşembe 9 yorum
Koskoca bir yazıyı sildim de geldim.. Yani yazdım yazdım yazdım ama bitiremedim.. Vazgeçtim de geldim.. Yüzüm ağladı, kalbim duruldu, mantığımı sildim de geldim... Çişimi yaptım, uykumu aldım, yemeğimi yedim de geldim... Ne demiştim Mevlana usulü yaşıyorum dünyayı, herkese sarılmak için geldim... Uzun uzun yazmayayım kısa kısa bildireyim diye geldim.. Hay bir geliştir ki sormayın geldim geldim geldim diye diye başınızın etini yedim...

Kardeşime açıldım, ya sonra?


Kardeşimle abi kardeş ötesinde bir arkadaş bir dost gibi olduğumuzdan bunu zaten istiyordum. Beni anlayacağından da emindim. Bu yüzden çok sıkıntı olmadı, ama beni şaşırttı. "Ben zaten tahmin ediyordum da senin söylemeni bekliyordum." demez mi? İyi de sen nereden tahmin ediyordun bakalım? Tabii yüz yüze buluşunca bunu da kendisine sordum.. Beraber izlediğimiz filmlerden dedi.. Özellikle onunla Prayers For Bobby filmini izlemiştik.. Bu film zaten bir aileye açılma filmi olarak külttür. Bende de etkisini görmüş olduk.. O sadece bunu söyledi ben de çok sıkıştırmak istemedim, ama sanırım davranışlarımdan farklı olduğumu anlıyordu... Bir de devamında söyledikleri çok güzeldi: "Biliyorum bir kadınla evlenip aile kuramayacaksın, insanın kendisiyle çelişmesi çok zor. Kendini bulmaya çalışması daha da zordur.. Ne olursa olsun ben seni çok seviyorum, her zaman yanındayım, her şeyi bana anlatabilirsin." dedi.. Gözlerim yaşardı...

Kurban, vahşet mi yoksa ibadet mi?


Tanrıya inanan bir insanım.. İbadetlere saygılı ve bağlı olmayı seviyorum.. Yıllarca 5 vakit namazımı da kazaya bırakmadan kılmıştım. Bu aralar kılmıyorum, kılamıyorum çünkü iç hesaplaşmalarım buna engel oluyor ama Tanrının izniyle zaman içerisinde namaz kılmaya geri döneceğim. Kurban kesme olayını vahşet olarak kabul edemem; çünkü her ne kadar et düşkünü olmasam da et yiyen bir insanım.. Eğer et yiyorsam gözümün önünde kesilen hayvanlar için vahşet, gözümün önünde kesilmeyenlere ise oh ne leziz diyemem.. Dersem iki yüzlünün teki olur çıkarım.. Bu arada steril ortam, hayvanın acı çekmemesi, hayvan haklarına girmeyen davranışları hiç dile bile getirmiyorum, bunlar kesinlikle sağlanmalı.. Bu iş yapılacaksa profesyonelce ve günümüz teknolojisinden yararlanarak yapılmalıdır.

Peki kurban ibadeti nedir? Benim için Allah'a yakınlaşma ibadetidir. Mal canın yongasıdır, Tanrının rızasını alabilmek için malından ihtiyacı olan insanlara verebilmektir, bunu bir paylaşma iç güdüsüyle yapabilmektir. Bunun değişik yolları vardır, olmalıdır. Biz her sene kesiyoruz ve bu işle ben ilgileniyorum, ama bu sene annemin başının etini yedim. Kurban etini verebileceğimiz gerçekten fakir bir tane bile tanıdığımız yok.. Biz eti sadece kurban kesmeyen akrabamıza veriyoruz. Ama onlar fakir değil ki! Sonuç ibadet amacına ulaşmıyor zannımca.. Bence Lösev gibi Kızılay gibi bu işi profesyonel düzeyde yapan ve gerçekten ihtiyaç sahibine ulaştıran güvenilir kuruluşlara ya direkt bağış ya da vekalet yoluyla kesim şeklinde vermeliyiz. Sanırım gelecek yıl bu şekilde bu ibadetimizi yerine getireceğiz.. Bence önemli olan zenginin malını ihtiyacı olan ile paylaşabilmesidir. Gerisi teferruat gibi geliyor...

Geleneksel Bayram Buluşmaları


Bayramda O Gay'in İzmir'e gelmesini de sebep bilerek Van görl ile birlikte buluşma gerçekleştirdik.. Zaten artık Van Görl ile bu 2. geleneksel bayram buluşmamızdı :) İyi ki de buluşmuşuz, şöyle güzelce bir kurtlarımızı dökmüş olduk. O Gay akrabalarından pek kopamadığı için bizim yanımızda az kaldı ama onun gelebilmesi bile güzeldi o yüzden pek şikayet etmiyorum.. Adamın ne kadar kapışılamadığını görmüş oldunuz işte.. Akrabaları bile ondan ayrılmak istemiyorlar, bu adamın neden hiç ilişki yaşamaya kalkmadığı açık aslında eğer ilişki yaşamaya kalkarsa hiçbir sevgilisinden ayrılamayacak, hepsi ona yapışıp kalacak diye korkuyor zannımca... Ya da hiçbir geyi O Gay bağımlısı yapmak istemiyor da olabilir..

Van görl ile neredeyse 24 saat buluştuk desem yeri var.. Kendisi çok süper bir insan olsa, koyun koyuna yatarcasına insan ondan ayrılmak istemiyor.. Yemek yedik, bira içtik, sinemaya gittik, onun evine gittik, uyuduk, uyandık, kahvaltı yaptık, onunla beraber çalıştık... Eh daha ne olsun.. Aslında bir insanı iyice tanımak için onunla ya tam bir gün geçirmek ya da onun samimice yazdığı bloğu okumak gerekiyor.. Artık Van Görl ile ikisini de yaptığıma göre canımdan bir candır kendisi ;)

Sloganımız gelsin: Bayramlar Van Görl varsa güzel :D

Sinema Faslı


Van Görl ile kordonda yürüyoruz, hadi sinemaya gidelim demez mi? Ayh çok hoş bir istek bu dedim içimden, çünkü kaç yıldır bir filme gitmedim, sinema neydi unuttum yani.. O yüzden hemen en yakın sinemaya girdik..  Filmlere bakıyoruz ve bulunduğumuz saate en uygun iki film belirledik ama isimlerini hatırlamıyorum şimdi, bir de mybilet standından filmlerin özetlerine bakınca Gergedan Mevsimi'nin konusu çok hoşumuza gidiyor.. İkimizde bu tartışmalı filmden bihaberiz.. İlk önce korku filmimi bu acaba filan diyoruz.. Artık sinema kültürümüz ne derece bal kaymak görüyorsunuz işte.. Ama o filmin 19.30 seansı yok, en yakın 21.30 seansı var.. Bu yüzden biz daha erken olsun diye diğer filmlerden seçiyoruz..

Neyse gişeye yanaştık
Biz:19.30 seansına şu filme iki öğrenci lütfen.
Görevli: 21.30 seansına yerimiz var..
Biz: Ama biz 19.30 istiyoruz onun tüm koltukları dolu mu acaba?
Görevli: 19.30 seansı başladı hatta bitmek üzere o filme bilet kesemem, sistem izin vermiyor zaten..
Biz: Nasıl canım? Allah Allah bu sistemlerde sindirim sistemi gibi bla bla
Görevli: Saat 20.15 en yakın 21.30 seansı var istiyor musunuz?
Biz: Neeee saat 8 mi olmuş yani..

Sanırım gişedeki memur genç olduğundan delirtemedik ama orta yaşlı bir kadın olsaydı kesin kafamızda kırardı bu saçma istek ve itirazlarımızı.. Neyse filme gelirsek bence hoş bir sanat filmiydi.. Çünkü çok sıkılmadım.. Konuşma var, bir şeyler anlayabiliyorsunuz.. Kareler çok iyi, konusu zaten gerçek bir hikayeye dayanıyor, sadece benim gibi sıradan bir seyirciyseniz anlayamayacağınız sahneler, anlamlandıramayacağınız hayvanlar olabilir.. Ya da bu konuda ben çok cahil olabilirim, ama oyuncular da çok iyi idi.. Yılmaz Erdoğan gerçekten çok başarılı, Monica Belluci'nin yerini kimse tutamazdı sanırım.. Farsça konuşmalarda da Yılmaz Erdoğan neredeyse anadili gibi konuşuyordu... İran devriminden sonra yaşanan bir aşkı, kişisel hesaplaşmaların nasıl bir aileyi dağıtabileceği, ezilen sınıftan birisinin devrim sonrasında ezen tarafa terfi etmesi gibi bizim bugünümüze çok uzak olmayan samimi bir konuyu detaylı ve çatışmalı bir şekilde anlatıyor..

Son Nokta: Sinemanın koltukları aşırı derecede eskimiş, koltukları kaldırsınlar direkt taşa otursak daha rahat izlerdim emin olun.. Ben hem bu kadar pahalı hem de böyle kötü bir sinema salonu daha görmedim. (Konak Pier - Cinemaximum)

29 Ekim Eleştirimi de yaptım mı, tamamdır, dağılabiliriz.


Yılmaz Özdil kısaca yazdı, çok eleştirildi, ama en doğrusunu yaptı.. Konuşulacak bir konu bile değildi..
Hükümetimiz 19 Mayıs'ın statlarda kutlanmasını kaldırırken kullandığı sav bu tür stat kutlamaları Sovyet Rusyası, Kuzey Kore gibi ülkerin geleneğidir, o ülkenin askeri gücünü gösteren, hamaset duygularını kabartan kutlamalardır, artık bu devirde buna ihtiyaç yoktur, bırakalım insanlar kendileri istedikleri gibi, şarkılar söyleyerek, partiler vererek sokaklara çıkıp eğlenerek kutlasınlar demişti, ya da ben böyle anlamıştım. Ve destekledim. Hamaset duygusunu yayan, bağıra bağıra şiirler okunan kutlamalar gereksizdi..
Statları tasvip etmeyenler
Peki bu bayram da ne yaptılar, kendileri stadyuma gittiler, hamaset yüklü şiirler eşliğinde top arabalarının, polis araçlarının, askeri lise öğrencilerinin, vb. resmi geçit törenini izlediler.. Sokakta kutlamak  istiyorum diyen halk ve halk örgütlerine ise yasak getirdiler.. Neden, çünkü istihbarat var, provoke edilebilir, olay çıkabilir. Eeee senin görevin zaten bu tehlikeleri önlemek değil mi? Sen ne yapıyorsun aman başımı ağrıtmayın  beni uğraştırmayın, hiç toplanmayın olsun bitsin..
Sokakta kutlayalım diyenler için: Sulu, Gazlı Ne Güzel!!
Saçma diyor eleştirimi koyuyorum.. Daha geçen bayram stat kutlaması istemeyen Hükümet, sıkıştığı ilk fırsatta stada koşuyorsa ben samimiyet göremem.. Salak da değiliz.

Son Nokta: Stadyumda gerçekleşen resmi törenleri ben de izledim, TRT de canlı yayın vardı, Polis arabaları geçiyor Türk'ün gurur kaynağı diyor, top arabası geçiyor Türk'ün gurur kaynağı diyor, savaş uçakları geçiyor Türk'ün gurur kaynağı... Sorarım: Bu araçların hepsini dışarıdan almışız, birisini bile üretmemişiz, sadece kullanabiliyoruz diye mi gururlanıyoruz?

9 yorum :

  • O Gay Ben de dedi ki...

    siz sinemaya doğru giderken ben arkanızdan bakakalmıştım hıh

    daha halen iki başlı 4 kafalı 7 kocalı 8 memeli tartışması yapıyorlar ya ona anlam veremiyorum olabilecek gerginlik ortadan kaldırılmış başbakan olarak o erdemi sen yapsa idin di mi şimdi cumhurbaşkanı yaptı diye niye işkillenip saçma açıklamalar peşindesin? demezler mi acaba.

    Millet bize bi tarafı ile gülüyordur yemin olsun.

    Son olarak bırak paylaşılamamayı ev oğlanı oldum çıktım diğer ev oğlanınının bile kozalağı var nasıl ev oğlanı ise? (7 tas su dökünüp ev oğlanı oldum artık ben demişti de vakti zamanında lol)

  • fatih amorf dedi ki...

    öncelikle bu kadar gelmeyi hoşgeldin ile karşılamk istiyorum.

    bayram hakkında diyebileceğim tek şey; bayramı vahşet boyutlarında gerçekleştiriyoruz daha iyisini yapabilir zeka ve imkanlara sahibiz. ibadet yapmamaızı isteyen bunları kullanmamızı da ister diye düşünüyorum. ama lütfen o et kokusu benden uzak olsun plss :)


    İzmir'i bilmemenin zararları işte. konak pier lüks görünür ama koltukları batar, fazla rahatın batması gibi ;) azcık ötede YKM sinemaları vardı. Gerçi Forum Bornovadakini ve Optimumdakini değişmem.

    Yılmaz Erdoğan'ın Farsça konuşmasını överken Monicacığımı es geçmeyelim lütfen kadın konuşmaya çalışmış yani ki azmetmiş başarmış Yılmaz Erdoğan kadar olmasa da...

    gelelim 29 Ekim'e. ben de eleştirimi yapayım ve bitsin artık bu yorum :) göstedikleri bu riyakarlığın sadece biz değil BBC News haber spikeri de farkındaydı. kutlama çabasında olanlara su veren devletin savunmasına bıyık altından gülen bir spiker vardı haberde. savunma da darbe yapılacağından çekiniyoruz. peh peh peh. o övündükleri askeriye sistemi dururken sivillere mi düştü bu girişim. netice de tecrübeyle sabit hani!

  • BiGay dedi ki...

    @O Gayciğim biz akıllanmayız. Başbakan senin dediğin gibi o erdemi göstermek yerine çıkıp polis yanlış yaptı diyor; çünkü en doğrusunu o biliyor, çünkü artık o bir dünya lideri aslında bize hizmet etmesi tamamen bir lütuf ve biz bunu bilemiyoruz, başımızın üstünde taşımalıyız aslında başbakanımızı ama hala salak gibi eleştiriyoruz, adam daha ne yapsın? Onu kaç devlet, kaç millet başbakan olarak hatta başkan olarak arzuluyor senin haberin var mı?

    Başbakanımız artık usta ve bence bu şekilde düşünüyor.. Yoksa o afra o tafra benim diyen gey de bile yok :)

    Ev Oğlanını evinde gören bana haber etsin lütfen ;)

  • BiGay dedi ki...

    @Amorfcuğum sen hiç kırmızı et yemediğin için bu konuda rahatça konuşabilirsin.. Yemiyorum görmüyorum millete dağıtmak için mi keseceğim bile diyebilirsin.. Bence işte yardım sadece et ile sınırlı olmamalıdır.. O dar görüşten çıkmalıyız artık diyorum ben..

    Sinema konusunda bundan sonra senin tavsiyelerini dinleyeceğim.. İnan kalça kemiğim acıdı o koltuklarda :(

  • kaytan bıyık dedi ki...

    hişt lem hop bizle daha bi kaç ay önce buz devrine gitmedin mi? ahh sen yok musun sen herkese aynı van görl bize de böyle demişti:P hahaha çok fenayım lanet olsun:))))

    aaa kardeşine açılma olayına çok sevindim ve tepki vermemesi ayrıca sevindirici olmuş çok züpper:)

  • BiGay dedi ki...

    Ahh Ah Kaytancığım Buz Devrini hatırlatman çok iyi oldu, hem de çok daha az para ile çok kaliteli bir yere gitmiştik :)

    Hatta bir bilet 5 liraya gelmişti sanki hehe ama o da sizin farkınız işte. Herkesin farkı başka oluyor bebeğim :D

    Ayrıca sen ne zaman evine taşınıyorsun yaz da bir gün misafirliğe gelelim, kış bastırmadan :P

  • Gay Panda dedi ki...

    yavrum bu bayram isteğim kuzenmle buluşabilmek ve sizi görebilmekti ama olmadı :( en çok ona üzüldüm valla. prensesimle senle güzel bi tura atsaydık bayram nolurduuuğ?? :( neyse yavrum show must go on yaz bizi bekler ;)

  • BiGay dedi ki...

    Pandacığım evet yaaaa... Bir de Van Görlün evinde kalırdık hep beraber çok iyi olurdu :(

    Neyse yaza gitmeden ara tatil var canım, geleceksin, İzmir soğukta daha güzel oluyor merak etme :D

  • Ekin Türe dedi ki...

    Güzel giriş mutlu son :) adamım sen işini biliyosun :)Kurban konusunda kesinlikle haklısın bnde senin gibi düşünüyorum bır kurban kesilince evine girmeden 7 kapıya dağıtılması gerekir derler nerede ihtiyac sahibi varsa onların hakkı bu ...

    Kardeşin ile aranda Geçen olay ise bni bile mutlu etti ahh bobby o filmi izlerken ağlamıştım ...

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB