"Ben Eşcinselleri Hiç Tanımıyormuşum"

30 Nisan 2013 Salı 27 yorum
İzmir Kitap Fuarına gitmek isteyen bir meslektaşım bana beraber gitmeyi teklif edince ilk önce kararsız kaldım. Ben hiçbir şeye hemen karar veremem. Son dakikaya kadar muallak konuşur en sonunda ya yaparım ya da yapmam.. Kararsızlık sanırım Terazi burcunun bir getirisi. Akşamları annem çay içecek misin diye soruyor, benim cevabım çok net: "Biraz düşünmeliyim." Üstüne düşünmeden çay içmeye bile karar veremiyorum.

Meslektaşıma "Tamam o zaman, yarın Kitap Fuarına beraber gidelim." dediğimde kendisi pek sevinmişti. 23 Nisan nedeniyle tatildi ve daha öncesinde ikimiz de hiç kitap fuarına gitmemiştik.. Kendisi İzmir'e 10 yıl önce göç etmiş, ailesiyle yaşayan, doğu kökenli birisi. Aslında sevdiğim ve sohbet edebildiğim nadir heteroseksüel erkek arkadaşlarımdan birisi.

Kendisiyle sohbetimiz genellikle fikirler ve olaylar üzerine tartışmalı bir şekilde geçer.. Çünkü ben siyasette partiler üzeri konuşmayı severken o daha çok AKP yanlısı tutum sergiler. Recep Tayyip Erdoğan hayranıdır. Arapçaya hakim bir mütedeyyindir. Muhafazakar tutumunu hayatına sindirmiş, davranışlarından ve duruşundan durduğu yeri kesinlikle belli eden bit tutumu vardır. Bu devirde yurdun yarısının AKP ye oy vermesine rağmen sohbet edebileceğim tek bir AKP'li arkadaşımın olmamasından yakınırdım. Kendisi benim bu eksikliğimi dolduran yüce gönüllü bir şahsiyettir.

Kitap fuarı boyunca yine kendisiyle siyaset, edebiyat, tarih, yazarlar hakkında konuştuk, yanlış ve doğruları bulmaya çalıştık. Öğlen saatlerinden akşam saatlerine kadar sürekli bir fikri tartışma ortamında olmak beni ne kadar bahtiyar etti anlatamam. Aynı zamanda kendisiyle birlikte İzmir'in değişik yerlerini ziyaret ettik, örneğin Asansöre hiç gitmemişti onu oraya götürdüm, güzel bir öğlen yemeği yedik, tarihi mekanlarda çay içtik, ve yine kitap fuarına geri döndük. Bu arada hayata benim gözümden baktık. Yani benim zevk alma, kaliteli yaşama, paranın hayatımızdaki yerine dair düşüncelerim üzerine sohbet ettik.

Kitap Fuarından çıkmadan evvel son bir kez turluyoruz bir standın önünden geçerken içinde oturan dört gencin hem çok yakışıklı hem de hafif rahat tavırlarıyla eşcinsel olacağını düşündüm. Sonra kafamı kaldırdım ki Siyah Pembe Üçgen Derneğinin standı olduğunu öğrendim, tekrardan standa baktım Kaos GL ve birkaç kitabı gördüm.. Ve biz yürüdük geçtik önünden.. Bu anlattıklarım 2 saniyede filan oldu.

Bir an sorgusuz bir mutluluğa kapıldım. Çünkü kitap fuarında eşcinsellerin de bir standının olabileceğini hiç düşünmemiştim. Görünce çok mutlu oldum. Huzur doldum sanki. Ama ben, ben bir eşcinsel olarak önlerinden sadece gelip geçmiştim. Benim için orada kendilerini açık eden gençler var, benim haklarım için çalışan insanlar ve ben önlerinden geçip gidiyorum, onları hiç tanımıyormuş gibi..

Ben ki burada sürekli samimiyetten bahseden insan. Kendime bunu yakıştıramadım... Orada 5-10 saniyelik iç hesaplaşmaya girdim. Yanımdaki muhafazakar adam beni bilmiyor haliyle, ama ben orada o gençlere bir selam vermeden gidersem de kendi kişiliğime, varlığıma hakaret edeceğim. Buna asla izin veremeyeceğimi anladım. Ama ne yapmalıydım? Meslektaşım öğrenirse ne düşünür, nasıl tepki verir, sonra meslek hayatım tehlikeye girebilir, bir sürü ihtimaller vardı ve ben ne yapmalıydım?

Kararımı vermiştim, arkadaşım bir stantta kitap bakıyordu, "Siz beni burada bekler misiniz? Ben bir şeye bakıp geliyorum." dedim. Ama arkadaşım "Benim baktığım bir şey yok, ben de size eşlik edeyim." demez mi? Artık günah benden gitmişti. Standa gittik ben "Kaos GL nin son sayısını almak istiyorum." dedim. Orada oturan çocuklar da şaşırdılar. İki erkek karşılarında ve birisi belli ki muhafazakar, diğeri ise daha rahat ama eşcinsel olmaları hafiften zor iki adam.. Şaşkınlık içinde bana bir dergi satıp bir de kitap hediye ettiler filan ve bence çok mutlu oldular :D

Daha sonra fuar alanından çıktık ve hiç konuşmuyorduk. Yan yana yürüyorduk hiç konuşmadan. İçinden ne düşündüğünü tahmin edemiyordum. Ama tüm gün çok samimi bir şekilde sohbet ettiğim adama da açılmak istedim. Neden ona karşı samimi olmayacaktım ki?

Bu kişisel tarihimde büyük bir devrim olacaktı, ilk defa bir erkeğe açılacaktım ve kendisinin tepkisini kestirmem mümkün değildi. Sohbetinden inanılmaz insan canlısı biri olduğu ortadaydı, hür düşünceye saygı duyduğu da ama dindarlığı bakımından beni dışlayabilirdi. Aynı zamanda yarın iş yerinde yan yana oturacağım birisiydi.. Ama eğer açılmazsam da samimi bir duruş sergileyemiyecektim, zaten anlamış da olabilirdi.. Suskunluğunun sebebi bu muydu?

Çok zorlu bir 5 dakika daha geçirdim. Açılmam gerektiğine gönülden inanıyordum, ve ben gönlümün sözünün dışına çıkamıyordum.. En sonunda arkadaşıma: "Size samimiyetimize binaen bir şey söylemek istiyorum. Bu söyleyeceğim şey aslında çok özel ve tamamen kişisel bir mesele. Ama bugün sizinle çok şey paylaştık ve sizin bakış açınızdan çok şey öğrendim. Size karşı samimi olmak istiyorum. Siz ister misiniz?" dedim.

"Buyurun efendim, sizi merakla dinliyorum." dedi. Bende bunun üzerine: "Biraz önce eşcinsel derneğinden bir şeyler aldık, onlara da yardım etmiş olduk." dedim ve arkadaşım "O gençler eşcinsel miydi?" dedi. "Evet o stant eşcinsellerin haklarını savunan bir derneğin standı, ve ben de bir eşcinselim. O standın önünden geçerken benim haklarım için kendilerini açık etmiş gençlere bir selam vermeden, bir küçük yardım etmeden geçmek içime sinmedi, bunu yapamazdım. Biliyorsunuz bu toplumda eşcinsellerin pek hakları yok, hatta adları bile yok. Bunu bir devrim olarak görüyorum ve çağımız toplumu eşcinselleri artık tanımak zorunda. Tüm dünyaya ayak uydurmak zorunda. Bundan çok değil 150 yıl önce zenciler insan yerine konmuyordu, bundan 90 yıl önce kadınların oy vermeleri yasak, nüfus sayımlarında sayılmaları gerekmiyordu. Artık dünya topluluğunun eşcinsellerin hak ettiği insan haklarını onlara teslim etme zamanıdır." dedim..

Tabi bu arada arkadaşım şoklardaydı. Benim eşcinsel olmamı bir kenara bırakın üstüne üstlük bir aktivist olmam onu iyice şaşırtmış olmalıydı. Daha sonra eşcinellik üzerine uzun bir sohbet ettik, o bana merak ettiklerini sordu ben ise dilim döndüğünce anlattım. Bunun bir hastalık olup olmadığı, psikolojik mi yoksa genetik kökenli mi olduğu, benim neler yaşadığım ve bu uğurda yaptığım hatalar, dünyanın bu işe nasıl baktığı gibi konularda onun tüm sorularını samimiyetle cevapladım..

Kendisi tüm bu konuşmalarımızın sonunda beni çok duygulandıran şu birkaç cümleyi kurdu: "Sayenizde bugün hayata dair beş belki on yıl öteye gittim. Benim bilmediğim ve göremediğim ne kadar çok şey öğrendim. Her insan gerçek bir hazineymiş. Eşcinselleri bildiğimi sanırdım, ama eğer siz de bir eşcinselseniz ben eşcinselleri gerçekten hiç tanımıyormuşum."

Bu seferki açılmam kişisel değil tamamen eşcinsel dünyasına bir dost kazandırmak amaçlıydı. Arkadaşım ne kadar dost olur bilmem ama düşman olmayacağı kesin! Bu yüzden açılmalı ve herkese kendimizi tanıtmalıyız. Eğer biz saklanırsak, saklandığımız yerde unutulacağız!!

27 yorum :

  • Çürük Vişne* dedi ki...

    Mutlu sooooooooon.
    Vallahi ne diyeyim ben bile sevindim şuan burda. Muhafazakar olmasına rağmen insana insan olduğu için değer veren insanları çok seviyorum. Buna benzer bi olay yaşamıştım. Bir erkek arkadaşımda muhafazakardı. Ya da denecek seviyedeydi. Babası AKP'li olduğu için sürekli bana onu savunurdu. Açıldığımda "Herkesin tercihi kendine, bunun için seni yargılayamam" gibisinden bişeyler söylemişti. O anda beni çok mutlu etmişti ve bi öğrenme çabasındaydı. Sınıflarımız ayrılana kadar güzel bir arkadaşlık vardı fakat şuan pamuk ipliğine bağlı.. Konuşmaya konuşmaya arkadaşız demeye utanıyor bazen insan :)
    Neyseeee.

    Bu yazı çok güzeellll. Çok sevindirik oldum ki ben O:)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Demek ki heyecanımı ve sevincimi yazıya güzel aktarabilmişim, senin yorumundan bunu öğrenmiş oldum..

    Gerçekten o kadar mutlu oldum ki. Beni ben olduğum için seven bir arkadaşım oldu aynı zamanda. O adamında ne kadar adam olduğunu görmüş oldum..

    Ayrıca ben bile demene bile gerek yok, tabii ki sevineceksin eşcinseliz ve kendimizi topluma tanıtıyoruz. Bu kişisel bir açılma değildi benim için tamamen tüm eşcinseller için bir açılmaydı.

  • tarih84 dedi ki...

    Sanırım yazının özeti son cümlelerdi: eşcinselleri sevmek kanka olmak zorunda değiliz düşman olmayıp yaşam alanlarına saygı duymalıyız.

    2 haftadır netten uzaktaydım dönüşümde okuduğum ilk blog yazısı oldu. Hayata dair bir yudum nefes gibisin blogdaşım yola devam.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Tarih84 kesinlikle verilmek istenen mesajı çok iyi özetlemişsin ;)

    Ama senin cümlen de beni uçurdu açıkçası.. çok teşekkür ederim güzel blogdaşım ;)

  • Haplo dedi ki...

    sevgili Bigay, yazılarında değindiğin konuları çok seviyorum biliyorsun. :) cesaretinden dolayı kutlarım.. şu an düşünüyorum da benim eşcinsel arkadaşımdan çok heteroseksüel ağırlıklı bir arkadaş çevrem var.. ve neredeyse hepsine açığım.. açılma konusunda aktivist bir tutumum var, sırf kendim için yapmıyorum bunu.. henüz negatif tepkilere tam hazırlıklı değilim, hiç hazır olur muyum ben de bilmiyorum. ama vazgeçmek olmaz bir şeylerden.. en azından bizden önceki neslin yaşayamadıkları, bizden sonraki neslin yaşayacakları adına..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Haplo;
    yazdıklarının altına imzamı atıyor ne daha fazla ne de daha azı diyorum.. Toplum bizi tanımıyorsa bunun sebebi biziz.. Gelecek nesiller için adım atmayacaksak bizden sonra da geçmiş ile gelecek eşit olacaksa biz zararda olmayacak mıyız?

    öptüm kuzum,
    sevgilerimle
    kaan

  • baran can dedi ki...

    Ben de şu 1 yıl içerisinde bizlere ne kadar çok dost kazandırdım bilemezsin.en homofobik düşünceli hetoroseksüel arkadaşlarımda buna dahil.ilk olarak sınıfımdaki açıldığım kızların tümünü bir eşcinsel dostu yaptım :)artık benim sayemde biryerlerde eşcinseller hakkında kötü konuşanlar olduğunda hemen savunmaya geçiyorlar ve bana 'senin sayende bu kişilere karşı bakışımız değiişti'diyorlar :)ikinci olarak sınıfımdaki 3 homofobik erkeği bu konuda çok yumuşattığıma inanıyorum çünkü durmadan bu konuyu açıyorum ve onlara anlatıyorum doğruyu gösteriyorum tabi benim eşcinsel olduğumu bilmiyorlar erkekler.üçüncü olarak sınıf öğretmenime açıldım ve rehberlik dersinde eşcinsellerden bahsederek onları yumuşatmasını istedim ve yaptıda.son olarak da arkadaşımla birlikte bir eşcinsel afişi yaptık ve bunu okul panosuna asmak için izin almaya çalışıyoruz.yaptığım afiş sayesinde sınıfımdakilerin tümünün homofobisi yokoldu Ve facebook umda eşcinsellik ve eşitlikle ilgili resimler paylaşıyorum.Artık çıkıp ben eşcinselim desemde hepsinin bana saygı duyacağı bir kıvama getirdim onları..bunları yaparken seninle aynı düşünce içerisindeydim,seninle aynı şeyi amaçlıyordum ve işe yaradıda.görünmezleri göremezler öyle değilmi :)Bizlere dost olarak tam 24 kişi kazandırdım.24 kişiyi uyandırdım ve ömrümün sonuna kadar da doğruyu göztermek için çabalayacağım,teşekkürler..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Barancığım seni ayakta ALKIŞLIYORUM... Senin gösterdiğin bu cesareti gösteremeyen o kadar çok yetişkin insan ve genç var ki!!! Ben onlara örnek olacağım derken sen tabii bana da örnek olabilirsin!!

    seni sevgiyle öpüyor, sürekli iletişim içinde kalmak istiyorum..
    kaan

  • baran can dedi ki...

    bende çok teşekkür ediyorum bu kadar iltifat için bizler için cesaret göstermek zorundayım..ve tabiki herzaman takibinde kalıcam :)
    ayrıca benimde bir bloğum var..:)

  • Leithy Cat dedi ki...

    Kaan'cım yorum gönder kısmı sorunlu gözüküyor bunu söyleyeyim. Sonra lafıma geçeyim.

    Konu insanlık. İnsansak eğer ayrım gözetmeksizin özgürlüğümüzün başladığı ve bittiği yerlerin bilincinde olarak bu dünyada yaşamalıyız.

    Kimse kimseyi hor göremez. Kimse kimseyi sırf kendini normal görüyor diye dışlayamaz.

    Seviyorum yazılarını.

  • Gay Panda dedi ki...

    bu başarını okumak ayrı bi zevk tabi ama benim için birinci ağızdan senden dinlemek daha büyük bi zevkti bigayım :) yüreğine sağlık aktivist dostum :*

  • Kaan Arer dedi ki...

    Leithy Catciğim ben de seni ve dünyaya bakış açını seviyorum. Bu ülkede o kadar çok eleştirmeyen ve eleştirmek için düşünmeye mecali kalmamış dedikodu düşkünü insan var ki.. Bizler bazen çok küçük azınlıkmışız gibi geliyor bana..

    Evet konumuz sadece insanlık. Ve bunu sadece insan olarak anlatabiliriz..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Pnadacığım sen çok yakinim olaraktan olaylara birinci ağızdan tanıklık ediyorsun tabii ;) Uyyy benim biricik pandam yirim ya ben seni :D Bu arada senden de böyle açılma hikayeleri bekliyoruz, gerçi sen de çok kişiye açıldın son bir yılda ama bunları pek yazmadın, bir açılma yazısı iyi gider sana ;)

  • Gökhan El Khalisi dedi ki...

    Yıllardır tanıdığımız arkadaşlarımıza bile endişelerimiz, korkularımız yüzünden açılamadığımızı düşünürsek yapmış olduğun hem büyük cesaret hem de takdir edilecek bir şey. Ben de "Benim Çocuğum" filmine bilet alırken standdakilerle biraz muhabbet etmiştim meraklı bakışlara aldırmadan. Arkadaşının muhafazakar olmasının yanında açık fikirliliği için ayrı takdir edilmesi lazım. Hep derim ben eşcinsel olmasam bu kadar açık fikirli olup farklılıkları kabul edebilir miydim acaba diye.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Gökhancığım teveccüh göstermişsin, daha da güzel şeyler yapacağız inşallah hep birlikte..

    Ayrıca çok güzel bir sorgulama içine girmişsin, belki ben de bir yazıda kendi fikri gelişimimi tartışmalıyım. Nereden başladım nerelere geldim diye. İnan ben de bu yaşta böyle hür tefekküre sahip olamazdım.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Beni ilk önce bir insan olarak kabul edip sevip sayan insanlara eşcinsel olduğumu söylememin çok daha kolay ve doğru olduğu kararına vardım..

    Ve en son işittiğim cümle için buna değmez miydi!!

    "Eğer siz de eşcinselseniz ben eşcinselleri tanımıyormuşum."

    O günkü mutluluğumu tahmin edemezsin dostum!

  • gay werther dedi ki...

    seni gönülden tebrik ediyorum pıtırcık :) doğru zamanda doğru şeyi yaptığın için... kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda bence ve bu saygı nr korkudan olmalı ne de düşmanlıktan. her şey insan olmanın bir getirisi :)
    ayrıca cesaretinden dolayı da kutlarım seni, seviliyorsun kaanım kendine dikkat et :*

  • Kaan Arer dedi ki...

    @Sevgili Wertherciğim çok teşekkür ederim kuzum.. Sen de çok seviliyorsun ;) Biz cesur olup açılmalıyız, senin de üniversitede arkadaşlarına açıldığın yazılarını okumak dileğiyle.. Sen bunu başaracaksın eminim ;)

  • Bir Gay dedi ki...

    Hemen hemen hepimiz kankalarımıza, çok yakın arkadaşlarımıza, bizimle aynı fikir yapısında olduğumuzu düşündüğümüz kişilere ve bize karşı olan sevgisinden kesinlikle emin olduğumuz yakınlarımıza açılma deneyimleri yaşamışızdır.
    Çünkü biliyoruz ki, ne olursa olsun bu kişiler bizi seviyorlar ve bu sevgileri ön yargılarından daha ağır basacak ve bu sayede bizi kabullenecekler..

    Ama senin bu deneyimin bambaşka bir şey..
    Birbirinize hitap şekliniz "siz-biz" şeklinde bir resmiyet içeren bir çalışma arkadaşına işini, mesleğini riske edebilecek bir açılımda bulunman her türlü övgüye de takdire de değer..
    Seni hem tebrik ediyorum, hem de hepimiz adına teşekkür ediyorum..

    Bu arada, Siyah pembe üçgen derneği'nin standından alışveriş yaparak orada görev yapan muhtemelen gönüllü arkadaşları da mutlu etmen çok güzel ve ince bir davranış olmuş..

    Keşke hepimiz senin kadar yürekli, senin kadar duyarlı olabilsek..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Bir Gayciğimo arkadaşıma açılmamın bana kişisel olarak hiçbir yararı yoktu elbet, tek dileğim bir kişi dahi olsa eşcinseller gerçek yüzüyle tanınsın ve saygı görsün.

    Ve arkadaşım da adam gibi bir adammış ki beni anlamakla kalmayıp öz eleştiri bile yaptı. Açıkçası beklentimin üstünde bir dönüt aldım, bu durum herkese örnek teşkil etsin diye yazdım, çok teşekkür ederim ;)

    senden tekrardan yorumlar almak çok hoş emin ol...

  • Garip Çokgarip dedi ki...

    Yazıyı okurken kalp atışlarımın nasıl hızlandığını tahmin edemezsin. Ellerim filan titredi bayağı yazıyla bütünleştim ben sanırım.Çok etkilendim sanırım bilemiyorum...

    Ne güzel insanlar varmış ve iyi ki sen varmışsın, gönlüne sağlık harikasın gerçekten harika :)

    Not:yazıyı okurken arka planda;
    james horner-hymn to the sea çalıyordu harika bir uyum yakaladım diyebilirim.
    Sevgiyle kal...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Garipçiğim ;) yazıyı okurken yaşamış olmana hayran kaldım açıkçası, çünkü benim öyle çok aksiyonvari bir anlatımım olduğunu sanmıyorum, senin güzel gönlünün bir sonucu bence bu :)

    Sen de iyi ki varsın...

  • Adsız dedi ki...

    Başlık her ne kadar spoiler içermiş olsada acaba sonunda neler olacak diye bende epey heyecan ve merak duyarak okudum ;) çok güzel anlatmışsınız dolayısıyla güzel bir yazı olmuş emeğinize sağlık.
    Yazıyı okuduktan sonra eşcinsellik nedir ki, sanki ayrı bir tür müş gibi "ben eşcinselleri hiç tanımıyormuşum" denilebiliyor diye düşündüm. Cinsel yönelimi ne olursa olsun insan insandır. İnsana düşen en büyük görev de önyargısız olabilmektir. Ama tabi bu söylemesi kolay yapması çok zor bişey hele bizimkisi gibi toplumlarda :( Umarım insanların ırkına dinine mezhebine cinsel yönelimine cinsiyetine tipine... vs. vs. ye göre ayrılmadığı herkesin eşit kabul edildiği aynı hak ve özgürlüklere sahip olabildiği bir topluma en yakın zamanda kavuşuruz inş.
    Mrs. Jackson

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB