"Ben de bir Ateistim!"

7 Mayıs 2013 Salı 21 yorum
Sanırım açılma olayında zor eşiklerden birisinin bir önceki yazıda anlattığım gibi başarılı bir şekilde atlatınca hayat benim için daha rahat ve kendim gibi olmaya başladı.. Bundan sonra açılmam gereken en zor kişi babam. Bunun için de her türlü ihtiyacım ile kendi ayaklarım üzerinde duruyor olmam gerek. Kontrollü Açılma kavramı gereği dikkatsiz adımlar bizi ancak üzüyor, ama dikkatli adımlar ise daha da yükseğe taşıyor..

İş yerimde ilk gittiğim gün benim gibi ne yapılacağını tam olarak bilemeyen, deyim yerindeyse çaylak olarak ortalarda dolaşan kadın bir meslektaşım vardı. Ben de orada yeni işe başladığım için kim tecrübeli, kim günahsız bunu bilemediğimden yanına yaklaşıp şimdi biz ne yapacağız diye sormuştum. Ondan gelen cevap benim içimi ferahlatmıştı, ne dediğini hiç hatırlamıyorum ama ne hissettiğimi iyi hatırlıyorum.. Bazen insanların ne söylediğine bazen ise ne yaptığına bakmanız gerekir ya, o bu ayrıma uymuyordu. Onun hem söylediğine hem de ne yaptığına iyi bakmak gerekiyordu.

Zaman içerisinde onunla birçok sohbetimiz oldu hiç konuşmadığımız. Çünkü ben onun gözlerinden ortamda konuşulan konuya dair ne düşündüğünü anlayıp içten içe gülümseyerek iletişimimizi sürdürüyorduk. Bazen konuşmamak insanlara daha çok şey anlatıyordu bizce. Sohbet sığlaştıkça sesimizi keser dinlermiş gibi yaparken uzak hayallerde buluşuruz onunla.. Konuşmadan çok iyi geçinen iki arkadaş düşünün... 

İş yerinde tanıdığım ve tanımaktan büyük bir şeref duyduğum iki üç insandan birisidir. Onda insanın yüzüne söyleyemeyeceği sözü arkasından da söylememe terbiyesi ve samimiyeti vardır. Yüreği cesur, kendisi cesaret güzelidir. İstediği bir şey olursa emin adımlarla ilerleyip ne pahasına olursa olsun elde edebilme, yaşanılan onca olumsuzluğa rağmen yine de gülümseyerek devam edebilme azmini bana gösteren insandır.. Eğer canı sıkkın ve şikayetçiyse gülümsemez, o gülümsemeyince de herkes bir başka yılgın olur sanki..

Kısacası onu çok seviyorum. Haziran ayından itibaren çalışmayacağımı bildirdiğimden beri içim hem çok rahat, hem de huzurlu bir yaz denizi gibi.. Ama tek sıkıntım o köhnemiş kurumda, diktatörler tarafından saçma bir şekilde yürütülen, her şeyin para olduğu yerde bu çok sevgili arkadaşımı bırakıyor olmak... Ah benim candan yakınım. Senin gözünün içi gülünce güneş doğuyordu o penceresiz odaya..

Samimiyet her şeydir, dürüstlüğün, güvenin ve huzurun başlaması için ilk olarak samimi olmalıyız, kendimize, bizi sevmeyen, bilmeyen topluma ve en yakın çevremize. Bunu her yazımda yüzlerce kez söylüyorum. Samimiyet adına sevgili arkadaşıma da açılmayı çok önceden aklıma koymuştum. Çünkü ona bulog yazılarımın eşcinsellikle ilgili olmayanlarını okutuyordum. O ise ısrarla sürekli beni okumak istiyordu. Ama ben genelde eşcinsellik üzerine yazınca ona okutamıyordum. Geçtiğimiz hafta yan yana otururken sen bana tüm yazılarını yayınladığın bir bulogtan bahsedecektin hadi anlat bakalım dedi. Ben de internete Kaan Arer yazarak buloğumu açtım ve "Ben bir eşcinselim, o yüzden şimdiye kadar her yazımı okutamamıştım. Genelde bu konu üzerine yazıyorum." dedim. Ona daha detaylı bir şeyler demek gerekmiyordu bunu biliyordum, o zaten insanı insan olduğu için sevecek ve sayacak birisiydi. Gözleri hep onu ele veriyordu..

Ama o bu söylediğime hiç tepki vermeden bulogla ilgilenmeye başladı. Ben kendimi biraz kötü hissettim. Nasıl yani hiç tepki vermez mi insan?
"Ay hiç tepki vermediniz, nasıl yani benim gey olduğumu tahmin ediyor muydunuz yoksa!" dedim..
"Yoo, nereden tahmin edeyim canım. Sen yumuşak huylu, naif bir insansın ama senin gibi insanlar da olabilir illaki bir etiket yapıştırma gereği duymadım hiç." dedi.
"Peki o zaman neden hiç şaşırmadınız?" 
"Ben insanların eşcinsel olmalarını doğal karşılıyorum, olabilirler bunda şaşılacak bir şey yok ki!" diyerek aslında verilebilecek en doğal tepkiyi vermişti. Aslında her insandan almamız gereken tepki bu değil midir diye düşündüm uzun uzun.. Sonra devam etti: "Bende bir ateistim ve ailem beni hala kabul edemiyor. Hala döneceğimi, Tanrıya inanacağımı sanıyor. Bunun bir oyun olduğunu sanıyorlar hoppa bir davranış hatta. Ama ben yıllardır Ateistim ve böyle çok mutluyum. Aynı zamanda bir sosyalistim..." diye başlayarak bana dünya görüşü ve toplumsal bakış açıları üzerine düşüncelerini anlattı..

Uzunca sohbet ettik.. Ben de ona yaşadığım aşklarımı filan anlattım. Ve bir kez daha anladım ki her insan gerçek bir hazine. Ve bu toplumda ne kadar değerli ve yüksek gönüllü insanlar var.. Hani bazen savaşmaktan yorulunca off gideceğim bu ülkeden Londrada yaşayacağım diyorum ya kendi kendime, eğer her benim gibi olan düzenden rahatsız olan insan kolayı seçer çeker giderse ne zaman düze çıkar bu toplum!!

Bu Hafta Beni Kuşatan Düşünceler


**Mutlu insanlar cesaretle bezelidir..
**Beni ilgilendirmeyen insanlar değişime tahammül edemeyenlerdir.
**Ölünce eğer tepemde bir mezar taşı bulunacaksa onun üstünde ismim değil şu cümle yazsın isterim: "O, kavganın her türlüsünü iptidaice bulurdu."

21 yorum :

  • tarih84 dedi ki...

    Bu sitenin sadece eş cinsel kişilerin üye olduğunu sanıyordum. belki de benim bilgi eksiğim. İnşallah güzel bir sohbet-paylaşım yaşanır.

    Arkadaşına bayıldım. Bazen insan neye inananacağına şaşırıyor.

    Rüzgarla Gelen diye bir kitap var onu okumanı tavsiye ederim. Bazı karakterler birçok arayışın cevabı. Bir çok ön yargının da yıkımı. Muhteşem bir kitap.

    7 Mayıs 2013 13:03

  • Kaan Arer dedi ki...

    Siteye haliyle eşcinsel dostu (gay friendly) kişiler de üye olabilir kuzum, neden sorun olsun ki?

    Rüzgarla gelen kitabını da not ediyorum, araştıracağım ;)

    Arkadaşımın hoşgörüsü ise tamamen bize bağlı. Eşcinsel dostu olan ve yakından tanıyan herkes bu şekilde düşünmez mi sence?

  • Ekimoza dedi ki...

    Ne dünya tatlısı bir kadınmış arkadaşın.Çok şanslısın.Artık aynı iş yerinde çalışmıyor olmanız üzücü ama iletişimi koparmadıktan sonra sorun olmaz:)
    Senin,arkadaşının ve tüm insanların seçimlerini,düşüncelerini,isteklerini doya doya özgürce yaşayabilecekleri bir dünya dileğiyle:)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Ekimoza gerçek dünya tatlısıdır o, böyle ŞamBali gibi :D

    Hala aynı yerde çalışıyoruz ama ben gelecek ay işi bırakacağım.. O devam edecek.. Tek üzüntüm zaten o iş yerinde tanıştığım ve açıldığım çok tatlı insanlardan uzak kalacak olmam.. Ama yeni yerlere gider yeni insanlara açılırım. Bende aidiyet duygusu hiç gelişmemiş, kendimi dünya vatandaşı bir insan gibi hissediyorum, her yerde her insanla yaşarmışım gibi geliyor..

    dileğini hayata geçirmek için savaşacağım söz!!

  • Ekimoza dedi ki...

    Eski arkadaşları,tanıdıkları unutmadığımız müddetçe yeni yeni insanlarla tanışmak güzeldir:)Sanırım o aidiyet duygusundan ben de yoksunum.O yüzden sürekli yeni insanlarla tanışmaya bayılıyorum.
    Savaşacak olman bu kadar istekli ve güçlü olman beni mutlu etti,hep böyle ol:)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Hayatımızda iz bırakmış kimseyi unutamıyorsun zaten.. Beni düşünürsen 4 yıldır mesleğimi icra ediyorum 4 farklı kurum ve şehir.. Yani kendimi hiç sınırlandırmadım bu konuda.. Kaplumbağa gibiyim, az eşyası olan evi beyninde bir insan..

    Ve hep siz yanımda olun lütfen ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Pek sevgili Keremciğim benim de vurgulamak istediğim nokta bu durum ortadayken gitmeyi seçmek sadece kavgadan kaçmak ve kolayı seçmektir.

    Ben bunu kendime yakıştıramam. Ve elbet sizinle beraber güneşe yürüyeceğiz!!

  • deniz dedi ki...

    Ben sana ne diyim ki şimdi. uzun zamandır bir insan evladı böyle güzel kelimelerle nitelememişti beni. Çok ama çok teşekkür ederim yüreğimi bu denli heyecanlandırdığın heyecanda değil aslında tam karşılığı ama yerini dolduracak kifayetli bir kelime bulamadım:)gözlerime bu tanımlanamayan duyguyla yaşlar düşürdüğün için. Benim canım cancağızım seni çok seviyorum zaten bir insan evladının seni sevememesi için başka bir canlı sıfatında olması gerekiyor. Neyse bu kadar yeter ben biraz daha beni şu fezaya çıkardığın balonlarımla gezeyim sonra bir bir patlatır inerim yeryüzüne.

    canım benim can yoldaşım bardağımda rakım benim
    çorbamda tuzum közde biberim
    gül teninde belam benim
    ya gitmee n'olur gitmeeeeee

  • O Gay Ben de dedi ki...

    Kaancım seni ve arkadaşını kutluyorum tekrardan, bu açılımın hızlanmasında senin o iş yerinden ayrılacak olmanın da bir etkisi var mı bilemedim şimdi :) baya hızlı gidiyorsun tebrik :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    O Gayciğim aslında işten ayrılıyor olmamın hiç etkisi yok.. Özellikle bu açılma her durumda olacaktı, aklıma çoktan kazımıştım ama fırsat olmadı böyle sona kaldı sadece.. Biliyorsun mesleğim bu açılmalara izin verece bir durumda değil ne yazık ki!!

    Aslında şimdi senin dediğin gibi bakarsam daha da çok açılsam mı acaba dedim bak :D su kaçırdın ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Hımmm Denizciğim bir kere avatar olarak seçtiğin fotoğraf çok iyi.. Hatta muhteşem ;) Ama yorumdan sonra fotoğraf seçimi yapmışsın o yüzden ilk yorumda çıkmamış sanırım...

    Ayrıca yorumunu ilk okuyunca, "ay ben ne yazmışım ki!" diyerek pek bir mutlu oldum sabah sabah.. Şimdi tekrardan okudum da ben neler yazmışım gerçekten :) Ay kendi yazdıklarımı bir başkası yazmış da ben sonradan okuyormuşum gibi sevdim.. Sanırım bu sana karşı içimden gelen samimiyetin güzelliği.. Yoksa ben iyi yazan birisi değilim, arada oluyor böyle güzel cümle ve duygular...

    açıkçası yorumun bana göz yaşı harcattı..

  • Bir Gay dedi ki...

    Yazının içeriğine girmeden, üslubu hakkında mutlaka bir kaç cümle söylemek gerektiğini düşünüyorum..
    Her yazdığın yeni yazıda, bir öncekinden farklı, bambaşka yeni lezzetler buluyorum.. Bir çok blogu aynı anda takip etmeye çalışıyorum.. Ama seninki kadar gelişebilen, her yeni yazıda daha da oturmuş bir üslup kullanabilen çok az blogger biliyorum..
    Tam 'artık bu adam anlatım tarzının doruğuna çıktı' diye düşündüğüm zaman öyle bir cümle kuruyorsun ki okurken ruhuna işliyor insanın, şaşırtıyorsun..

    Konuya gelince, bahsettiğin arkadaşın gibi kişiliği oturmuş, belli bir olgunluğa erişmiş insanlar her zaman karşına çıkmıyor hayatta, değerini bil ve kaybetmemek için elinden geleni yap bence.. Çünkü anladığım kadarıyla o senin değerini biliyor.. Toplumun kalıplaşmış değer yargılarına aldırış etmeden, seni "SEN" olduğun için sevebilen ve sevmeye devam edebilen biri..

    Bu arada umarım işten ayrılma isteğin uzunca bir yaz tatili yapmak içindir.. Eğer yaşadığın sorunlar yüzündense üzülürüm..
    Eğer

  • Kaan Arer dedi ki...

    Pek Şahaneciğim takip edip her yazıya yorum yazacağınıza dair verdiğiniz sözü alıp saklıyorum ;) Sevindim sizin gibi güzel bir okur kazandığım için...

    Arkadaşım insanın hasıdır..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Bir Gayciğim :*

    Ama Ama AMA... Ağlayacaktım az kalsın.. Neden bu kadar duygulandım? Çünkü sen lafını sakınmayan, söylenmesi gerekeni açıkça söyleyebilen bir insansın. Eleştirilerine çok değer veriyorum. Her eleştiriye değer veririm ama senin yerin ayrı.. Seni hiç tanımamakla beraber çok iyi biliyorum.. O yüzden yukarıda yazdığın sözlerin gerçekten düşüncelerin olduğunu bilmek, ve bu kadar güzel ifade edilmiş olması..

    Yaa ne desem bilemedim işte.. Çok teşekkür ederim her zaman eleştirilerine açığım, her eleştirin beni çok mutlu ediyor ;)

    Sonuç olarak ben de bir gelişme görebiliyorsan bunda senin de katkın yüksektir efendim..

    Arkadaşım için denecek bir şey yok.. Okumuş ve oturup ağlamış.. Kıyamam ben ona.. Bu yazıdan sonra iletişimimiz daha da derinleşti artık hiç konuşmadan anlaşıyoruz :D

  • Bir Gay dedi ki...

    "Sonuç olarak ben de bir gelişme görebiliyorsan.." diye bir cümle kurunca bir çuval inciri berbat ettin işte :))

    Tamam tamam.. O 'de' ekinin bağlaç olmadığını bildiğini bildiğim için takılıyorum sadece :))

    Karşıdan nasıl görünüyor bilmiyorum ama, öyle sıfırcı hoca gıcıklığıyla her şeyi eleştirmek gibi bir huyum yok.. Sadece o an o yazıyı okurken ne düşünüyorsam onu yazıyorum..
    Yazarı kırılır mı, sevinir mi gibi hesaplar yapmayınca da, sövenler de oluyor, sevenler de :)
    Ama emin ol ki, yazdıklarını okumak bana büyük keyif veriyor..
    Farkettim ki, buralardan uzak olduğum dönemde en çok senin yazılarını özlemişim..

  • Kaan Arer dedi ki...

    hahaha Allah aşkına şu -de ve -da ları ayırma hastalığımı bir yenebilsem.. Ahh ahh..
    Yazılarımı kaç kere kontrol ediyorum ,kuralları bilmediğimden değil, yazarken dikkat kesilemediğimden; ama yine de ne çok hata kalıyor şaşıp kalıyorum.. Yani, bulog yazmaya başladığımdan beri imla kurallarını kaç kere çalıştım bir bilsen :D

    Neyse efendim, bir kez daha teşekkür ederim.. Bu sözleriniz üzerine daha çok okumaya daha çok bilgi birikimimi ve kelime dağarcığımı arttırmaya çalışacağım..

    Sağlıcakla kalın
    kaan ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sağol cancağızım ;) Bence sen cesursun ama bunu hep başka yollarda kullanıyorsun, biraz daha kişisel cesaretlerden çıkarsan daha rahat bir hayatın olacağına eminim ;)

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB