kaan hâlâ asker

14 Haziran 2014 Cumartesi 31 yorum
böyle sarılıp uyuyamıyorum işte :/

askerde olmak fena bişi..
aslında çok rahatım. boş kalmayı sevmiyorum ve sürekli kendime işler üretiyorum.
hiçbir şey yoksa temizlik yapıyorum.
çavuşum ayrıca. sürekli içtima topluyorum (yoklama alıyorum) gidenler bilir ne menem bişi olduğunu.
ben sürekli çalıştığım ve çalışmaya zaten gönüllü olduğum için kimse bana bulaşmıyor.
bir emir verenim bile yok anlayacağınız..
insan gibi davrandığım ve herkese hak ettiğince değer verdiğim için sorun yaşamıyorum..
sivilde nasılsam orada da öyleyim. güneşli havada cebimden güneş kremimi çıkarıp sürüyorum.
herkes tuhaf tuhaf bakıyor, cebinde güneş kremi taşıyan bir asker.
ama acaba ne derler diye güneşin altında inciltmem cildimi..
ya da bir iş yapılacaksa cebimden inşaat eldivenlerimi çıkarıyorum.
tabii başlarda oha cebinden ne çıkardı diye bakıyorlardı ama kimse kusura bakmasın ellerimi taşa, ota, çalıya sürtemem..
narin ve nazik olmaya çalışıyorum.. bir şeyi emretmiyor sürekli rica ediyorum. emretsem de yapacak ama rica edince gönülden yapıyor gibi geliyor mutlu oluyorum..
mesela sıraya geçemeyen askerleri tutup tek tek kendim sıraya geçiriyorum..
ve Yusufcum güzel dostum hadi şurada dur gibi nazik ve kibar tabirler :D
bu arada 10 tane samimi olduğum arkadaşım varsa beşine açıldım. gey olduğumu biliyorlar..
açıldıkça daha da güçlü olduğumu hissediyorum, onlarla erkek muhabbeti yaptığımız oluyor :D
tuhafım.. ya da kendi dünyamı nereye gitsem taşıyorum.. ben değil çevremi değiştiriyorum...
inanılmayacak kadar vukuatlı ve sicili bozuk insanın arasında askerlik yapıyorum. sürekli hır gür var. günde en az 1-2 kavga çıkıyor. tutanaklar tutuluyor, mahkemelere gidiliyor, askerlikleri uzuyor bunlar çok normal şeyler bizim bölükte :D
son günlerde fark ettim de benim yanımda kimse yere çöp atamıyor artık.. çünkü ilk günden beri yere çöp atanı hem uyardım hem de kendim gidip attığı çöpü alıp çöpe attım.. şimdi ben varsam atmıyorlar.. ben yoksam bilemiyorum.. eğitim, özellikle aile eğitimini sonradan verebilmek çok zor...
yüksek çabalarımla Yetişkinler için Okuma Yazma kursu açtım.. 5 tane öğrencim var. Şimdiye kadar 5 harf filan öğretebildim ama o beş harften okuyabildikleri her kelime beni öylesine mutlu ediyor ki, gözlerim yaşarıyor, sesim nemleniyor filan.. O insanlar ki hiçbir yer ve zamanda insan gibi muamele görmemişler, ne okul görmüşler ne adap ne de dil öğrenebilmişler. Yani Türkçe bilmiyorlar. O yüzden çok daha zor öğrenebilmeleri ve onları korumam gerekiyor. Komutanlara her gün tekrardan okuma yazma kursuna katılmaları gerektiğini, bu işin orada yapılabilecek en hayırlı iş olduğunu anlatmam gerekiyor. Yoksa o adamlar ses çıkaramıyor, hak aramayı bilmiyorlar diye sürekli angarya işlere gönderiliyor...

Bu ülkede yaşamak zor ama hani Nil diyor ya: Kanatlarım var ruhumda...

aynen öyle...

"ama çook özledim" bölümü


sevin, sevdiğinizi de bol bol öpün benim yerime de... özledim sevdiğimi, onun ellerinin sıcaklığını, gözlerinin bal rengini, saçlarının savruk kendini bilmez hallerini... tırnaklarının hafif uzun haliyle birleşen ince uzun şemsiye telleri gibi parmalarını... ah benim küçük ama dop dolu yürekli çaylak sevgilim..

bir de bazı arkadaşlarımı özledim. oturup sohbet etmeyi, kaynatmayı, bir biraz içtiğimiz, az şekerli kahvenin dibine vururken saklı saklı sigara içtiğimiz, serin yaz akşamlarını neşelendirdiğimiz, soğuk kış gecelerini ısıttığımız, ah ne tatlı arkadaşlarım varmış benim. özlemim pek büyük...
bir gün bu da olur mu kiii?

"kendime diyorum siz alınmayın sakın"  bölümü


Bazen insanın canı sadece sevişmek ister. O an seviyor musun yoksa teninin kokusuna hakim misin çok düşünmezsin. Evet bazen öyledir, içinden akan şelale sadece orgazm hedefler.. Ama eğer böyle hafif meşrep olursa yüreğin orgazm değil ancak boşalma yaşarsın, hatta yarım bir boşalma.. Hatta hafif pişman eder seni, rahatlayabilmek için kendini kandırmaya başlarsın.. Ama nice kandırsan da ellerin kolların bağlı kalır..
Şimdi bunca şeyi neden mi dedim.. Bunların hepsi zaman içerisinde çıkardığım derslerdi ama ara ara unuttuğum oluyor. Yazayım da garantileyeyim dedim ;)

en iyi seks tutkunun kaynağıyla olandır ;)

"Gay Pride var ben yokum" bölümü


22. Onur haftası başladı başlayacak. Ben askerdeyim. Ne trans yürüyüşüne ne de sonraki yürüyüşe katılamayacağım. Belki izin alıp gelirim ama şu an pek düşünmüyorum. Ama orada olmak istiyorum. O gün homofobiklerin saklandığı bir gün.. O hafta boyunca o kadar cesur ve güçlü oluyoruz ki katılmayan tüm arkadaşlarıma tavsiye ederim.. İnsan olmanın onuruyla yaşamayı arzulayan, bu hakkı söke söke almaya çalışan insanlarla yürümek için cinsiyetin ya da yönelimlerin bir farkı yoktur. İnsan olmak katılmayı gerektirir. Ayrıca hem çok eğlenceli bir gün yaşarsınız, hem de içinizdeki söndürülmeye çalışan aktivist ruhunuza su serpmiş olursunuz..

Kim bilir ben de gelirim belki ama siz, imkanı olanlar, kesin gidin derim ;)

31 yorum :

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Gleek bilmukabele dostum, sen de iyi ki varsın ;)

    ama hep olalım, bir ve beraber ;) güçlü ve birbirimize destek olacak şekilde..

  • Adsız dedi ki...

    ya bişi dicem sen iyice kafamda iyilik meleği profili çizdin valla :) keşke yeryüzündeki insanlar azıcık senin gibi olabilseler :) gleek in dediği gibi iyiki varsın :) ben de bu sene gidemesemde umarım seneye kazandığım üniversiteden arkadaşlarımla orada olacağım :) ben gayimnevar :)

  • ot insan dedi ki...

    İnanılmaz :) Adsız dediği gibi bazen iyilik meleği gibisin. Maşallah :) Yüzdün yüzdün kuyruğuna geldin, askerlik yolunun yarısından fazlasını atlattın. Sabırla ve sevgiyle kal :)

  • Liseli Gay dedi ki...

    Bence olağan uzun süre tadını çıkar ben bu yeni sınıfından kurtulmak için tam 3 sene bekledim şimdi onları deli gibi özlüyorum hem ne demiş şebnem :hayat boyu dilersen o gün için ömür boyu beklersin tam o an için. İşte söylediğim gibi o ortamın tadını çıkar
    2- sırf onur yürüyüşleri katılamayan sen değilsin korkarım ben sevgilim ve grubuptan herhangi biri de katılamayacak Ha konyada yaparsınız o zaman tamam
    3- bu sert tavırlar emirler falan hiç bana göre değil yani zaten şu orduya verilen gereksiz önem şimdiden beni öldürüyor yhaaaaa
    4-seni çok özledim

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili gayimnevar ben bir iyilik meleği değilim ama dünyaya bakışım hep iyi ve güzel tarafından. Bardağın dolu tarafını görmeyi misyon belirlemişim. Ne verirsen elinle o gelir.seninle derler, benim için de böyle. Güzel ve yararlı şeyler bırakmaya çalışıyorum ki beni güzel ansınlar. Gönülden bir bağ kurabilelim.

    Hayat böyle çok daha güzel ve yaşanabilir oluyor..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Gayy Günlük seni çıkaramadım, sanırım daha tanışmadık. Bir mail atar mısın bana.. Sevgi ve saygıyla hareket edelim ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili ot insan dediğin gibi çok az kaldı. 5 ay bitti. 1 ay sonra bu işten kurtulacağım. Ama öyle alıştım ki sivil hayatımın ritüellerini hatırlamaz oldum. Sanırım sevgilim yardımcı olacaktır.

    Sevgi ve sağlıcakla kal ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Liseli Gay dediğin çok doğru. Geçen her gün o değerli ve biricik hayatının en önemli günü. O yüzden yaşadığın her günün kıymetini bilmek gerekir. Ben giderken arkamdan birkaç yürek iyi adamdı derse amacıma ulaşmış olacağım.

    Konya da yürüyüş.. Bence birkaç yıla kalöadan ülkemizin muhtelif yerlerinde olacak. Bu yıl İzmir ve Antalya eklendi diye biliyorum. Gelişiyoruz ve her yerdeyiz..

    Gözlerinden öperim

  • DuygusalGay dedi ki...

    Abim sadece gittiğin yer değil duyurabildiğin her yer sana iyi adamdı diyecektir emin ol :) :) Biz oldukça , beraber oldukça hissediyoruz aslında çoğu şeyi .Kendine çok iyi bak , çabuk geçmesi dileğiyle ;) :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili tiffany bir an önce bitirmeliyim.

    Şikayet eden bir.toplumuz ama ben şikayet yerine basit çözümler üretebilen bir.toplumda yaşamak istiyorum. Bu yüzden ilk olarak kendi bakış açımı revize etmem gerekiyor..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili duygusalcığım çok güzel şeyler dile getirmişsin teşekkür ederim. Biz olmaya devam etmeliyiz. Bu yüzden bu yaz bir tanışma partisi yapalım sen de katıl ;)

  • Exodya Sri dedi ki...

    Okuma yazma öğrettiğin kısımda gözlerim doldu, çöp konusuna gelince ya bak insanlar neler yapıyor ben ne yapıyorum dedim. Çevremi değiştiriyorum dediğinde kendi değerlerimi bi gözden geçirdim o.O Ellerine sağlık maşallah tam örnek bir insansın takdir ettim.

  • Mavi Göz dedi ki...

    Okuma yazma öğretimine katılman gerçekten çok güzel. Hep demişimdir, insanları küçümseyip hor görmek yerine onları kazanmaya çalışın diye. Sen şu an onları kazanmaya çalışanlardansın ve bu çok güzel bir şey. Eminim bununla hiçbir şeyden olmadığın kadar mutlu oluyorsundur. Seni, hem gerçek hayata, hem de blog hayatına sabırsızlıkla bekliyoruz :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Exodya Sri örnek miyim bilmem ama medeni bir toplum olmamızı istiyorum. Medeniyette ayrıntılarda gizli. Yere çöp atmak, okur yazar oranı, eğitim seviyesi, hak hukuk bilmek gibi noktalarda en azından ben örnek olayım diyorum. Yoksa mükemmel bir.insan değilim hepsş bu ;)

    Ayrıca farkına varmak, farkındalık yaratmanın ilk adımıdır ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili O Gayciğim her şeyde önden gittiğin için tavsiye.ve önerilerine kulak asmalıyım. Ayrıca deneyimlerşn ne diyorsa o ;) ama bence 1 günde adapte olurum yaaaa :))

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Mavi göz burada yapabileceğim tek hayırlı iş bu. Bir iki harf bile öyle mutlu edici ki. Bu insanlar ki şehir yüzü görmemişler. Dağda geçmiş hayatları. Sokratesin soru çözdürdüğü çoban gibi düşün..

    Ben de sizi özledim çookça

    Gelince seninle bir buluşuruz ;)

  • Miss Tiffany dedi ki...

    ay sonunda mobil özelliğim geri gelmiş kaan çok mutluyum :D

    Ama sen yeterince mükemmelsin, yeter bi dur :D sakin ol. Ama çabanı gönülden takdir ediyorum, başarıya ulaşmanı ise gıpta...

  • Adsız dedi ki...

    Keşke şu şokratın olayı doğru olaydı :D Bilseydi insanlar her şeyi doğuştan , geriye sadece soru sormak kalırdı . Acaba soru sormayı mı bilmiyor hiç kimse ? Yoksa doğru soru sormayı mı ? Belki de cevabı bilmek soruyu sorduruyordur , belki soru zaten cevaptır . Belki asıl maharet soruyu anlamaktır ve aslında tüm cevaplar anlamayla başlıyordur . Evet evet anca bu olabilir tüm cevaplar anlamayla başlar , anlamak yaşamaktır dememiş miydi zaten biri ? Peki anlatmak , ee zaten o soru değil miydi ? O zaman bende diyorum ki anlatmak sorudur , yazın bir kenara anlatmak sorudur . Seni seviyor muyum ? :D

  • gay werther dedi ki...

    yeaaaaa Kaan'ımmm bu sefer ben gelicem sen yoksun!!! olmaz böyle. sende gel lütfen :D izin al kop gel.

    Sen gel ne istersen yedirip içiririm sana annem merak etme sen :D :D :D

    kendine çok dikkat et pıtırcık ve özlendin haberin olsun :* :* :*

  • Adsız dedi ki...

    Kaan nedense senin yazılarını okurken gerçek bir gayin değilde bir gayin ütopyasını okuyor gibi oluyorum. Eğer senin gerçekten var olduğunu bilmesem rahat rahat gay olmanı açıklayabilmeni, sevgilinle olan ilişkini 'kesin uyduruyordur ibne' derdim.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili wertherciğim... Sen kesinlikle gitmelisin zaten.. Ben de askerliği.nitirip geleceğim. Eğer hemen dönmezsen görüşürüz zaten ;)

    Ben de özledim yaaaa :/

  • Kaan Arer dedi ki...

    Soru ile cevap arasında ters bir.ilişki var. Cevap bulunana kadar soru çok önemlidir ama cevap varsa soru önemsizleşir. Tüm alkışlar,gözler cevabın üzerinde toplanır. Hayatta böyle aslında. Paradokssal bir soru cevap arsında gidip.gelşyoruz. En önemlisi doğru cevaptan çok doğru sorulara ulaşabilmek sanırım ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili ikinci adsız ;) hafif ütopik kaçması güzel. Aslında anlattıklarım genelde doğru ve yaşadım dediklerimi kesin yaşamışımdır. Ama bazen genelleştirirp özenilecek hale getirdiğim, yazı dilinin engin çeldiricilerinden ve süslü paketlerinden yararlandığım da doğru.

    Bu arada bana ibne denince çok mutlu oluyorum yaaa ;) uydursam da uydurmasam da hedefler belirlemeye çalışıyorum hepimiz için. Bak ben açılıyorum sen de açılabilirsin demek istiyorum.eğer kontrol sendeyse hayat kurtarıcı oluyor ;)

  • Emre Şimşek dedi ki...

    Sen benim idolüm ol yaa :') Senden öğreneceğim çok şey var. Bu arada sana bi soru sorucam izin verirsen gay olman askerliğinde sorun olmadı mı? ben en çok askerlikte sorun cikmasindan korkuyorum da. Bu arada 15 yaşındayım :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Emre, güzel iltifarların için teşekkür ederim ;) idol olmak güzel bişi olurdu ama ben yazar olmak istiyorum kii :P

    Askeriyeyi bir tanısan aslında burada en normal insanlar geyler ;) o derece her tip var ki! Ama her türlü insan diyorum ya inan ki aklına gelmeyecek tipler. Onlar bile askerlik yaparken bizhiç.zorlanmıyoruz inan. Hatta kallavi derecesinde iyi.bir askerlik yapabiliyoruz. Aaaa yakışıklı görürsem dayanamam üstüne atlarım diyorsan o bile sorun değil. O kadarçok hetero asker var ki.geceleri koyun koyuna tek yatakta yatıyorlar.yani ben anlayamıyorum onlar hetero ise ben neyim? Ve kimse onları yanlış anlamıyor. O yüzden gey olmak askeriyede hiç tuhaf bişi.değil ;) düşün benim arkadaşlarım genelde beni biliyorlar. Ama küfür ederken ibne demeye devam ediyorlar.ben de ayıp oluyo ben de ibneyim diyorum.düşün yani ;)

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB