Askerde Rahat Etmenin Sırları Son #GayAsker

30 Ekim 2014 Perşembe 20 yorum
Askeriyede rahat etmenin sırlarına devam edelim istiyorum. (bu konunun birinci yazısı) Nedense bu konuda yazdıkça yazasım geldi yoksa bu kadar uzun bir yazı dizisi hayal etmemiştim. OGayciğimin askerlik hakkındaki yazdıklarını da tek tek okudum ki benzer şeyleri yazmayalım diye. Yani hem onun yazdıklarını hem de benimkileri okusanız en azından uzman çavuş olarak başlarsınız askerliğe :D Gitmeden önce bilgi sahibi olmak adaptasyon sürecini inanılmaz derecede kolaylaştırıyor..


*Ben askeriyeye en büyük telefonu sokan ve hiç yakalatmayan kişi olarak tarihe geçebilirim. İçeriye herhangi bir şekilde hafıza barındıran her türlü elektronik alet sokmak güvenlik açısından yasak. Ama telefon sokmanın yolları her zaman vardır. Sen sokarsın ve bir arama yapılır komutanın yakalar. İlk yakalatmanın cezası düşük; 3 hafta sonu çarşıya çıkmazsın, ama ikinci yakalatmada mahkemeye sevk edilirsin. Böyle cezalar olmasına rağmen ben 5 kere telefon yakalatan asker gördüm. Adam gündüz yakalatıyor, akşam bir daha alıp geliyor :D "Askerliğim uzarsa uzasın be abi bu meretsiz de çekilmez ki buralar!" diyor... Oradaki arabesk kültüre ne kadar alışabilirsiniz bunu bilemem... Alışmamanızı da tavsiye ederim. Klas duruşunuzu bozmayın, aradan sıyrılırsınız.

Benim kısa dönem arkadaşlarımdan da hepsi bir kere olmak üzere telefon yakalattı. Ama ben ne hikmet ise hiç yakalatmadım. Ayrıca benim telefonum 6,5 inch ekrana sahip. Günlük gazetelerimi takip ediyordum, bol bol selfie fotoğraflar çekiniyorduk, twitter, blogger, ne ararsanız kullanıyordum. Ama o kadar akıllıca kullandım ki sadece terhis olacağım gün komutanlarım gördü ve hepsinin dibi düştü. Çünkü böyle bir telefon onlarda bile yoktu :D Hatta tabletimsi bir şey desem doğru olur. Komutana yakalatmamanın yanı sıra çaldırmamam da büyük başarı. Çünkü bulunduğum yerde çok sayıda hırsızlık olayları oluyordu. Bir asker çalsa hayatta bulamazsın, çünkü zaten yasak bişi kime neyi şikayet edeceksin.

Askeriyede yasaklar yakalanırsan geçerlidir. Yakalanmadığın sürece sıkıntı çıkmaz. Bu yüzden hafif zekice davranmak, anlık isteklerine yenik düşmemek çok işe yarar ;) Havayı koklayabilmek önemlidir.

*Askeriyede kimsenin özeli yoktur. Tek özel eşyan sivil deposundaki bavulundur. Onun içine kimse gelip bakmaz, onun dışında kulak deliğine kadar arama yapılabilir. Yatakhanede dolaplarımız vardı ama içine koyacağınız eşyadan, neresine, nasıl koyacağınıza kadar hepsinin kuralı ve listesi var. Bu kurallara göre yerleştirirsiniz ve sabah dolabın kapağını belli bir kurala göre açık bırakıp çıkarsınız.

Her gün dolaplarınız görevli komutan tarafından kontrol edilir. Eğer şekli ya da yasak bir eşya bulundurulursa o kişiye ilk olarak haftasonu çarşıya çıkmama cezası verilir. Ben deli gibi titiz ve düzenli bir insan olmama rağmen, bir kere ceza aldım. Çok sevdiğim bir arkadaşım sabah kahvaltısında dağıtılan çikolatadan iki tane alıp, sürpriz olsun diye bir tanesini benim dolabımın en önüne koymuş. Yani ben dolaba bakıp alayım diye. Normalde kahvaltıdan sonra dişlerimi fırçalamak için dolabıma gidiyordum. Ama o gün ne hikmetse dişlerimi fırçalama zamanı bulamadım. Daha sonra ben komutanımla birlikte teftişe çıktım, yazıcı olduğum için dolap numaralarını not alıyorum güya, komutan kendi dolabımın numarasını da söylemez mi? Oha nasıl olur, kendi dolabımın numarasını nasıl yazayım? Daha sonra hemen bakıyorum ne var dolabımda diye, en önünde öküz gibi çikolata duruyor. Bir de asla yemeyeceğim, adi bir markanın, en ucuz çikolatası. Millet bayramlarda sokak çocuklarına vermeye utanır, öyle bir çikolata...

Daha sonra kendi adımın karşısına ceza işaretini kendi ellerimle koydum :( Çok vicdani bir andı. Çünkü koymasam kimse anlamaz, komutan dolap numaralarını söylüyor, hangi dolap kimin bilmiyor ki, yazmasam hayatta bilemez bir kişi eksik mi fazla mı? Ama benim böyle durumlarda mazoşizmim tutar, ilk kendi kalemimi kırarım. Bu kötü şans ile gelen cezam bir hafta listede adımın karşısında durdu, sonra komutan o hafta tek ceza alanları affetmez mi :D Tüm hafta o ceza için ne ağlamıştım, bir anda yüzümde güller açtı :D Askeriye böyle tuhaf bir yer işte...

*Rahat etmenin en basit kuralı kendi Kudüs'ünü kurabilmek. Evet doğru tahmin, bunca kamusal alanın içinde kendi özel alanını yaratabilmek.  Çünkü tuvalet ve duşakabin dışında sürekli etrafında insanlar geziniyor, rahat, sessiz, sakin ya da özel hissedebileceğin bir yer yok. Bu durum da bir müddet sonra seni yormaya başlıyor. Bu iş kısa dönem askerler için çok daha kolay aslında. Örneğin ben yazıcıydım, yazıhanenin anahtarı bir bende vardı. Akşamları komutanlar gittikten sonra o yazıhaneye girer tüm ihtiyaçlarımı giderirdim.

Tabii benim oraya girmem tamamen yasak. Çünkü yazıhane kilitlenmiştir diye saati saatine komutanın imza atıyor, yani onun bilgisi dışında açman bile yanlış, değil içeriye girip oturmak, kaykılmak, yan gelip yatmak. Ama eğer çok dikkatli olursan yakalanmazsın, yakalanmadığın sürece de yasaklar geçersizdir. Ben akşam çaylarımı, günlük gazetelerimi, internette olan işlerimi hep yazıhanede hallediyordum. En önemlisi telefonu kimseye göstermeden şarj etmek. Telefonumu da genelde üstümde taşımadım yazıhanede belirlediğim yerlere kilitliyordum. Ne de olsa komutanlar telefon aramasına çıktığı zaman kendi çekmecesinden başlamıyor. Yani düşmanına çok yakın olacaksın hesabı :D

Bu Kudüs'ün deşifre olmaması için uzunca süre hiçbir arkadaşımın haberi yoktu. Kimseye söylemiyordum ve giriş çıkışlarımı da çok titizlikle yapıyordum. Çünkü bir asker görüp komutana yetiştirebilir. Sonuç olarak herkesin sahip olmadığı bir şeye sahipsin, orada bir odanın anahtarına. Topu topu 5 oda varsa sadece 5 asker bu olanağa sahip demektir. Diğerlerinin gözüne batarsa o anahtarı senden aldırmasını da bilirler...

*Askeriyede de kontrollü açılmaya devam ettim. Askerliğim bittiği zaman kısa dönem arkadaşlarımın çoğu beni biliyorlardı. Kontrolü elden bırakmadığım için bir sorun oluşmadı ve o arkadaşlarımın artık "ibne" bir asker arkadaşları oldu.

Bir gün dört kısa dönem silahlıkta oturuyoruz. Bu arkadaşlardan ikisi beni biliyor, sadece üçüncü arkadaş bilmiyor. Bir muhabbet dönüyor ve bu üç arkadaş aralarında tartışıyorlar. Ben daha çok objektif yorumlar getirip onları dinliyorum. Muhabbetin sonlarına doğru beni bilmeyen arkadaşım bana dönüp "Kaan biliyor musun kardeşim, bunların hepsi ibne bir sen adam gibi adamsın haaa!" dedi. Ben bir dumur oldum, diğer ikisi de beni biliyorlar, yani adamlar çıkıp "asıl ibne o" deseler yeri. Ama ikisi de süper adamdı konuşmadı.. Daha sonra bir gün beni bilmeyen bu arkadaşımı kenara çektim, ilk olarak bu sözünü hatırlattım sonra da asıl ibne benim dedim :D Yani gey olduğumu ona da söyledim..

Açılmak daha iyi bir toplum, daha özgür hayatlar için elimizde tuttuğumuz en büyük kozumuz aslında. Ne kadar çok olduğumuzu göstermenin tek yolu. Bir arkadaşıma da şöyle açıldım: Bir gün ben ona gazeteden haberler okuyorum, Ricky Martin haberi vardı. Oğullarıma gey olduğumu söyledim gibisinden. Bu arkadaşım da "Oha ya adam adama nasıl yapıyorlar, benim midem kaldırmıyor kardeşim, olmaz böyle şey, başlarım tercihine" gibisinden söylenmeye başladı. Ben kafamı kaldırdım ve direkt oğlum bu oldukça doğal bir şey, kimsenin tercihi değil, örneğin ben de eşcinselim dedim. Sana anlattığım, hani her hafta buluştuğum sevgilim var ya kadın değil erkek dedim. Oturduğun yerden konuşuyorsun, ben neler çektim haberin var mı diye başladım.. Tabii bu sözler arkadaşım için biraz dumur bir durum oluşturdu ve çark edip "Bu konuda pek bilgim yoktu, kusura bakma." dedi. Daha sonra sorularını sordu ben de ona açıkladım.

Sonuç olarak: Ne oldu bir gey dostu daha kazanmış olduk. Gazamız Mübarek Olsun :))

Bir kişi bir kişidir, acımayın! 
Açılın. 
Kontrolü elinizden bırakmamaya dikkat edin.


20 yorum :

  • Lolipop dedi ki...

    Açılma konusundaki görüşlerine sonuna kadar katılıyorum. Bazı insanlar açılmaya cesaret edemezken, kapalı kapılar ardında eşcinseller için özgürlük naraları atıyorlar. İkili oynamanın en alasıdır herhalde bu. :) Açılın anam ya.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Lolipop desteğin için teşekkür ederim. Açılmadan kimsenin bizi öğrenmesine ön ayak olamayız. Kimse bizi öğrenemezse toplum bu cahilliğinden nasıl kurtulacak. Şu an elimizdeki tek koz bu, ya açılacağız ya da kapanıp kapalı kapılar ardında naralar atmaya, işkence görmeye, öldürülmeye razı geleceğiz.

    İyi geceler...

  • insanyavrusu dedi ki...

    Kaancım keşke askerlik şu senin resimleri koydukların gibi olsa. O zaman mecburi degil seve seve gşderim yemin ederim.

    Varoş takımın arasındq kalmak nasıl bir duyguydu bilemezsin. Hoş ben curuk aldım geldim. Kafam rahat bi srun yok elbette. Fekat rdm damgası yedikten sonra varya işte asıl orada baslıyor hersey. Bı kere hersey serbestmil gibi davranıyorsun. Ben astsubayın gozune gozune sokarak note 3 sokmuştum birliğe ki bişey yapmamıştı. :))

  • O Gay Ben de dedi ki...

    Yalnız o resimleri gören koşa koşa askere gitmek isteyecektir ama yok öyle bir dünya :D Ayrıca dolap olayında itiraf edeyim kendi ismimin önüne tik koymazdım zira zaten düzenliyim elimden olmayan bir sebepten dolayı düzen bozulmuş benim suçum yok :D derdim (bak nasılda sıyırdım kendimi :P)

  • Çürük Vişne dedi ki...

    Sen ne fenasın sen :d kendi kudüsünü bile kurmuş. Umarım bende böyle şanslı ve lükse sahip olurum :d

    Telefon konusu ise cidden oha 6,5 inçlik telefonu daha doğrusu phableti yakalatmaman büyük başarı 😃 tebrik ediyorum seni kaan hahah korkulur senden 😃😃

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili İnsan Yavrusu varoş dediğimiz takımın arasında yaşadım ben. Arabeskin dibine vuruyorlardı, kendini jiletleyenler, bonzai içip uçanlar, yani anlatılmaz bir ortamdaydım ve beş ay sabredip geldim :)

    Fotoğrafın az oluyor dediler, çok uzun yazıyorsun bari bol bol fotoğraf koy dediler ben de o yüzden 3-4 gün asker seksi kelimeleriyle araştırma yaptım :D fena şeyler bulmamışım herhalde..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Ogayciğim dediğin gibi bir vicdan muhasebesi yapabilirdim tabii ama dedim ya öyle durumlarda mazoşizmim ağır basar, ayrı bir zevk duyarım... Bu da ayrı bir hastalık olabilir :D

    Telefon işinde ise biz aslında hiç rahat değildik, sürekli ani aramalar yapılıyordu. Hem de dip bucak tüm koğuş ve bina içi, dolap ve üst araması. Çok deli saklama yerleri buluyordu millet ama komutanlar da az değillerdi. Yani sürekli bir sherlock azapta gerek :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Çürük Vişne benim en büyük sorunum yakalanmasından çok çalınmasıydı asında. Telefon çalınsa kimse bilmiyor ki, kime diyeceksin benim iki milyarlık telefonum çalındı diye. Giderdi yani. Kimseyi de inandıramazsın çünkü kimseye göstermemişim. Daha sonraları kısa dönem arkadaşlarıma gösterdim gerçi, ama yine de çalınması yakalanmasından daha fena bir durumdu. Bu yüzden gün aşırı ankesörlüyle konuşuyordum ki bu adamın cep telefonu var mı diye kuşkuya düşmesinler. Yani telefonum vardı ama ben hiçbir zaman herkes gibi rahat rahat kullanamadım...

  • fatih acar dedi ki...

    Yazına "askeriyede içeriye telefon sokmanın yolu herzaman vardır" diye başlayınca, ben de çok değişik bi hikaye dinlicez sanmıştım :P:P

    #gayasker yazı serinin tamamını okudum, biligilendirici ve askere gitmeye hazırlanan gayleri uyarıcı noktaları mutluka onların işlerine yarıyacaktır.

    Antimilitarıst oldugunu, askere neden gittigini, neden pembe tezkere vs almadığı falan az çok yazılarında okudum ve bilgi sahibiyim.
    Zorunlu askerliğin yıllardır olmadığı bir ülkede yaşayan biri olarak askerliğe epey yabancı birisiyim. Devletin vatandaşa, vatandaşın da devlete karşı sorumlulukları vardır elbet. Yani devlet hizmet verecek ki sen de askerlik olsun, vergi olsun vs görevlerini yapasın.
    Bir gay olarak devletin sana karşı sorumluluklarını yerine getirdiğini düşünüyor musun?

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Fatih her kışla için içeriye telefon sokmak farklıdır. Bu yüzden casusluk girişimlerimi çok detaylı anlatmadım. Yoksa ben o telefonu kaç kez sokup çıkardım anlat anlat bitmez. Askeriyeye telefon sokma maceram diye yeni bir yazı yazmam gerekir aslında. Şimdi düşündüm de anlatacak o kadar çok olay var ki bunun üstüne :D

    Yorumunun ikinci bölümünde değindiğin konu ve eleştirel bakışına tamamen katılıyorum. Devletime karşı sürekli bir isyan halindeyim, ben hiçbir şekilde iyi yönetildiğime, hak ettiğim şartlara sahip olduğuma inanmıyorum. Açıkça kazıklanıyorum ve sıtmaya razı geliyorum. İstanbul'da vapura binebilmek, akşam saatinde trafiğe takılmadan yaşamayı filan kar sayıyorum düşün işte... Gey olarak olaya hiç yaklaşamıyorum bile, çünkü oradan girince o kadar çok geceyarı ekspresi ki durum anlat anlat bitmez. Ama bunu sorgulama şansını da sana tanımayan bir devlet var. Sen istediğin kadar sorgula, sonunda benim dediğim olacak diyor.

    Yorumun için teşekkür ederim.

  • Exodya Sri dedi ki...

    Oaah evren pozitif enerjinle çalkalanıyor Kaan :D askerlik yazılarının sonu gelmesin lütfen olabildiğince donanımlı gitmek istiyorum askere ve yazıcı olman çok iyi benim sokak ortamında dönen muhabbetlerde Len Exodya bak ooolum ya kantinci ya yazıcıbişey ol kurtar kendini diye öğüt almışlığım çok :D Yazıcı olurum duydum ki excel bieni alıyorlarmış zaten :D
    Öptüm ellerine sağlık :*

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Exodyam aslında yazdıkça yazasım geldiği doğru, ama bir yerden sonra insanlara bıktırır bu askerlik anıları. Az da değil yine bir sürü şey yazdım. Ama en çok Feminenlik konusunda yazdığım şeyler bizim milletin işine yarar diye düşünüyorum. O konuda da ciddi ciddi uç örneklerle karşılaştım çünkü ;)

    Sen askere gidersen yazıcılık filan seni kesmez diye düşünüyorum :/ silahlık görevlisi olmak en babası bu arada unutma :D sıfır sorumluluk tüm gün yatış.

  • ot insan dedi ki...

    Askerler o resimdeki gibi olsaydı, ülkede sivil hetero kadın kalmazdı :D Askerlik sadece erkeklere yüklenen görev olmasın diye ayaklanırlardı :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Ot İnsan aslında araştırdım bu askerler Rus ordusuna aitmiş :D hetero kadınların askerlik anılarımla bir işi olmayacağını düşündüğüm için onları da fotoğraflarla buraya çekmeye çalıştım. Bu askerlerin hiçbirisi gey değil, yani olsa bile ben geyim diyemiyorlar çünkü Rusya'da da askeriyede gey olmak yasak. Gerçi onlar bizden de kötü bir durumdalar bu homoseksüel aktivite konusunda. yapacak bişi yok :/

  • Adsız dedi ki...

    Birgun 5 yillik is arkadasim beni eve atti bana filmler izlettirdi sonra beni tahrik edip sikimi filan yaladi derken bende onunkini yaladim ilk kez hayatimda bole birsye oldu simdi ben ne oldum yada ne olucam haha

  • GET DOSTU dedi ki...

    Ya kardeşim senin gibisi yok senle tanışmak isterim bi tek sen anlıyosun bunlardan

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Get Dostu benimle tanışmak demek bu buloğu okumak demek zaten, en güzel zamanlarımı buraya yazıyorum zaten gerisi normal bir insanım işte.. hatta oldukça basit, biraz da çirkin...

  • Biseksüel Ahmt dedi ki...

    Merhaba kaancım diyeyim.nedense kendimi sana yakin hissettim.konumuza gelirsek sen askerde gay olduğunu söylediğin yanındaki arkadaşlar senden korkmadı mı? Şöyle bir sana bakarak sana bu beni becerir mi acaba demediler mi? Beni bilen arkadaş öğrendiği zaman uzaklaştılar ondan söylüyorum.Arkadaşım olmasalar öyle bakardım.pasifim desem bile korkuyorlar.Yoksa ben masumlara mı denk geldim.Bendeki şans bak :)

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB